سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تتو های دائمی به جای حلقه ازدواج +عکس


حلقه های ازدواج را معمولا بجر در مواردی خاص از دست در نمی آورند. ولی همیشه عده ای هستند که حتی برای یک ثانیه هم حاضر نیستند این نشان وفاداری بههمسرشان را از خود جدا کنند.

تاپ ناپ: حلقه های ازدواج را معمولا بجر در مواردی خاص از دست در نمی آورند. ولی همیشه عده ای هستند که حتی برای یک ثانیه هم حاضر نیستند این نشان وفاداری بههمسرشان را از خود جدا کنند. ایده ای جالب که جدیدا دیده شده است این است که یک حلقه تتو شده روی انگشت خود داشته باشید و در این صورت دیگر نیازی بهدر آوردن آن در هنگام خواب یا شستشوی دستها نیست.





















ویدیو مرتبط :
نمایشگاه دائمی عکس های محمد نوری در باغ موزه فین کاشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای عجیب حلقه ازدواج و یک لیوان مشروب +عکس



ماجرای عجیب حلقه ازدواج و یک لیوان مشروب +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: یک زن کانادایی بعد از اینکه فهمید پدربزرگش حلقه ازدواج خود را در ازای خرید یک لیوان مشروب فروخته است طی یک اعلان اینترنتی به دنبال یافتن آن است.

این پیرمرد که " جان درانکی" نام دارد آن زمان یک سرباز جوان در ارتش کانادا بود . او اوایل دهه 50 میلادی این حلقه ازداج که از جنس طلای سفید بود را در ازای دریافت یک لیوان آبجو فروخته  و حالا بعد از 60 سال در پی یافتن آن است. او که اکنون 83 ساله است توضیح میدهد به دلیل موقعیت و شرایط بد روحی که آن زمان داشته این کار را انجام داده و حالا امیدوار است بتواند با کمک تکنولوژی مدرن امروزی آن را بیابد.

 

یافتن حلقه فروخته شده در ازای آبجو , ماجرای حلقه ازدواج یک پیرمرد


نوه این پیرمرد نیز یک تصویر از او به همراه حلقه در یک اعلان گم شده در سایت مربوط به گم شده ها منتشر کرده و امیدوار است از این طریق بتوان حلقه را یافت.


او میگوید: امیدوارم پدربزرگم آنقدر خوش شانس باشد که فردی که حلقه ازدواج را خریده این اعلان را ببیند و او را بشناسد و به طریقی این حلقه گم شده به او بازگردد و باعث خوشحالی او شود.

یافتن حلقه فروخته شده در ازای آبجو , ماجرای حلقه ازدواج یک پیرمرد

 

یافتن حلقه فروخته شده در ازای آبجو , ماجرای حلقه ازدواج یک پیرمرد


منبع : pardad.ir