سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تبلیغ عجیب پارک آبی برای بانوان +عکس


چندی پیش تبلیغ یکی از پارک‌های آبی مشهد به طرز گسترده‌ای در سطح شهر قرار گرفت که در آن برای آقایان و بانوان جوایزی در نظر گرفته شده بود.

اعتدال: چندی پیش تبلیغ یکی از پارک‌های آبی مشهد به طرز گسترده‌ای در سطح شهر قرار گرفت که در آن برای آقایان و بانوان جوایزی در نظر گرفته شده بود.

اما در میان جوایز بانوان بعد از سکه طلا به عمل زیبایی و سالن زیبایی اشاره شده بود که برای بینندگان حیرت‌آور به نظر می‌رسید.

تبلیغ عجیب پارک آبی برای بانوان +عکس

سوالی که در این زمینه در ذهن هر مخاطبی ایجاد می‌شود این است که آیا مراجعی که بر تبلیغات شهری نظارت می‌کنند در خصوص این تبلیغ قبل از اکران شهری به مجموعه‌ای که آن را منتشر کرده است تذکر داده‌اند یا خیر و در صورتی که پاسخ خیر است که به احتمال فراوان چنین است، آیا این مراجع نباید نظارت‌هایی را پیش از وقوع چنین مسائلی انجام می‌دادند و در راستای اجرای سیاست‌های کلی فرهنگی قدم برمی‌داشتند؟


ویدیو مرتبط :
تبلیغ اولین پارک آبی افغانستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبلیغ عجیب بوریرام تایلند مقابل استقلال+ عکس



تبلغ عجیب بوریرام,لیگ قهرمانان آسیا,تیم بوریرام تایلند

تبلغ عجیب بوریرام تایلند مقابل استقلال+ عکس

نماینده تایلند در لیگ قهرمانان آسیا با لوگوی شرکتی که سازنده مشروبات الکلی است در تهران مقابل استقلال بازی کرد.

تیم بوریرام چهارشنبه شب در مسابقه دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در حالی در برابر استقلال ایران به میدان رفت که لوگوی یک شرکت سازنده مشروبات الکلی به عنوان  MAIN SPONSOR(حامی اصلی روی پیراهن)روی پیراهن این تیم نقش بسته بود.

تبلغ عجیب بوریرام,لیگ قهرمانان آسیا,تیم بوریرام تایلند


هوشنگ نصیرزاده،کارشناس حقوقی فوتبال درباره این مساله عنوان کرد:فدراسیون جهانی فوتبال،هرگونه تبلیغ دخانیات و مشروبات الکلی را به دلیل زیانهایی که برای سلامتی انسان دارد ممنوع کرده است.این مساله حتی تا جایی پیش رفت که یوفا در جام ملت های اروپا در سال 2012،استفاده،فروش و تبلیغ دخانیات در ورزشگاههای محل برگزاری یورو در آن سال را ممنوع اعلام کرد.

وی افزود:این موضوع باید از طریق بین الملل فدراسیون فوتبال پیگیری شود که آیا بازی هایی که در زیر مجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود هم ذیل همین قانون است یا نه اما سوای موارد حقوقی و قانونی فکر می کنم بحث تبلیغات با توجه به مقوله میزبانی و ارزش ها و ضد ارزش هایی که در کشور میزبان وجود دارد،می تواند مورد نظر جدی برگزار کنندگان مسابقات قرار بگیرد.این مساله با توجه به اینکه بازی استقلال مقابل بوریرام در مقیاس وسیع رسانه ای انعکاس داشته است اهمیت بیشتری پیدا می کند.

از سوی دیگر،محمد رضا کسرایی،مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ که به عنوان هماهنگ کننده در بازی رفت دو تیم استقلال و بوریرام فعالیت کرده است در این باره گفت:کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از دو ماه قبل از شروع این بازیها لباس تیم های شرکت کننده را دریافت می کند.بر اساس قوانین موجود هر تیمی فقط و تنها فقط یک بار می تواند اسپانسرهای روی پیراهنش را تغییر بدهد.

وی افزود:در گذشته این سابقه وجود داشته است که تبلیغات دور زمین بر اساس شئونات و ارزش های میزبان تغییر کرده اند اما در بحث پیراهن کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیر نهایی است./جام نیوز