سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تانک‌ پرنده در آسمان سوریه +عکس


علاوه بر حملات گسترده جنگنده‌های روسی علیه گروههای تروریستی در سوریه؛ و در کنار یگانهای ویژه نیروی دریایی، حضور موثر بالگردهای روسی "می 24" نیز عرصه را بر تروریست‌ها تنگ کرده است.

خبرگزاری ایرنا: علاوه بر حملات گسترده جنگنده‌های روسی علیه گروههای تروریستی در سوریه؛ و در کنار یگانهای ویژه نیروی دریایی، حضور موثر بالگردهای روسی "می 24" نیز عرصه را بر تروریست‌ها تنگ کرده است.

خلبانان بالگردهای رزمی روسی برای تامین امنیت پایگاه نظامی حمیمیم لاذقیه، پروازهای دوره ای و تجسسی در منطقه انجام می دهند. بالگردهای موسوم به می 24 سلاحهای مختلفی از جمله موشکهای هدایت شونده حمل می کنند که قادر هستند با ارتفاع بسیار اندک و با سرعت 300 کیلومتر در ساعت پرواز کنند.

تانک‌پرنده در آسمان سوریه +عکس

این بالگردهای جنگنده که به "تانک پرنده" هم شهرت دارند، موشکهای هدایت شونده و غیرهوایی شونده و موشکهای ضد تانک حمل کنند، همچنین به تیربار بسیار دقیق مجهز هستند که در یک دقیقه 3000 گلوله شلیک می کند.

طراحی بالگرد می 24، در سال 1967 در دفتر معروف طراحی بالگردها موسوم به "میل" انجام شد و در آن زمان "V-24" نامیده می شد. کمیته نظامی دولتی برای تسریع در ساخت این پرنده، تصمیم گرفت تا از موتور بالگرد "می 8" استفاده شود... همچنین  نمونه آزمایشی آن در سال 1969 به پایان رسید.

آزمایش های اولیه این بالگرد در همان سال در ماه ژوئن آغاز شد. و در سال 1972 پس از پایان آزمایشات، این بالگرد نظامی وارد ارتش روسیه شد.

تانک‌پرنده در آسمان سوریه +عکس


ویدیو مرتبط :
تانک پرنده در آسمان سوریه چه می کند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ده بشقاب پرنده در آسمان ژاپن +عکس


در تصاویر ضبط شده از شهر بندری «اوساکا»ی ژاپن، 10 شی‌ء کروی ناشناخته سفید که مشکوک به بشقاب پرنده هستند دیده می‌شود. تصاویر ضبط شده، این اشیا را در حال حرکت با الگویی منظم نشان می‌دهد.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: تصاویر ضبط ‌شده از آسمان یکی از شهرهای بندری ژاپن، ده شی‌ء کروی ناشناخته سفید را نشان می‌دهد.

به گزارش راشا تودی، در تصاویر ضبط شده از شهر بندری «اوساکا»ی ژاپن، 10 شی‌ء کروی ناشناخته سفید که مشکوک به بشقاب پرنده هستند دیده می‌شود. تصاویر ضبط شده، این اشیا را در حال حرکت با الگویی منظم نشان می‌دهد.

ده بشقاب پرنده در آسمان ژاپن+تصاویر

از زمان انتشار این تصاویر، حدس و گمان‌های زیادی درباره ماهیت آن‌ها مطرح شده است. بسیاری از گزارشگران، این اشیا را شبیه نورهای سفیدی می‌دانند که در ماه ژوئن (31 روز منتهی به 11 خرداد) در آسمان هاید پارک لندن دیده شد. این تصاویر که کیفیت چندان خوبی ندارند، نظریه‌ها درباره وجود زندگی فرازمینی را تقویت کرده‌‌اند.

ده بشقاب پرنده در آسمان ژاپن+تصاویر