سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تاریخ احتمالی فوت خود را محاسبه کنید!


با اعلام اینکه آیا سیگار می کشید یا الکل مصرف می کنید و ... می توانید میزان طول عمر خود را به صورت تقریبی بدست بیاورید.




ویدیو مرتبط :
تاریخ ازدواج احتمالی زری موند واسه بعد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض استقلال به تغییر احتمالی تاریخ دربی



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال

باشگاه استقلال نسبت به تصمیم احتمالی سازمان لیگ مبنی بر تغییر تاریخ دربی معترض است.

  روزی که سازمان لیگ قرعه کسی لیگ فصل جاری را برگزار می کرد و مشخص شد که دربی باید در هفته پایانی لیگ برگزار شود خیلی ها نسبت به این قرعه کشی معترض شده و انتقاد کردند. دلیل منتقدان هم این بود که شاید وضعیت قهرمانی لیگ به روز آخر بکشد و برگزاری دربی در روز پایانی حساسیت ها را بیشتر و دو چندان می کند اما سازمان لیگ نسبت به قرعه کشی انجام شده ایستادگی کرد و در نهایت هم دربی پایتخت که خود به خود دارای اهمیت بود به روز آخر افتاد.

اکنون که قهرمانی لیگ به روزهای آخر لیگ کشیده شده سازمان لیگ به این صرافت افتاده که برگزاری دربی در هفته پایانی و همزمان با بازی های دیگر که هر کدام حساسیت خود را دارد چه دردسرهایی دارد و به همین دلیل اعلام کرده اگر استقلال در هفته بیست و نهم نتواند در کورس کسب سهمیه باقی بماند تاریخ دربی تغییر می کند و یک روز زودتر برگزار می شود.

در حالی که به نظر می رسید دو باشگاه از این تصمیم استقبال کنند باشگاه استقلال چندان موافق این تصمیم احتمالی نیست.

در این زمینه میرشاد ماجدی به خبرنگار فارس اظهار داشت: کاش سازمان لیگ قبل از اینکه بخواهد تصمیم  بگیرد نظر باشگاه ها را بپرسد. این از تصمیم برگزاری یک روز جلوتر هفته بیست و نهم که بدون مشورت با باشگاه ها صورت گرفت و ما برای گرفتن هتل دچار مشکل شدیم. من از چند ماه قبل با توجه به برنامه برای روز یکشنبه هتل آکادمی را برای بازی تراکتورسازی رزرو کردم و حالا مجبوریم این تاریخ را یک روز بیندازیم هتل هم می گوید جا ندارد. برای همین بازی تراکتورسازی تا الان 8 اتاق توانسته ام رزرو کنم.

وی افزود: حالا هم بحث تغییر تاریخ دربی است. سازمان لیگ که خیلی راحت در مورد این مسائل صحبت می کند فکری هم به حال اسکان تیم ها کند و این قدر راحت تاریخ بازی ها را تغییر ندهد. ما از قبل برنامه ریزی کرده ایم و روز ریکاوری و برنامه های تمرینی را طبق برنامه داده شده طرح ریزی کردیم و چرا باید تاریخ بازی ما تغییر کند؟ ما مشکلی برای برگزاری بازی در همان تاریخ 25 اردیبهشت نداریم و اصلا تغییر بازی به ضرر است. 


  اخبار  ورزشی  -  فارس