سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بیوگرافی امی ادامز + تصاویر امی ادامز



بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

امی لوو آدامز (به انگلیسی: Amy Lou Adams) (زاده ۲۰ اوت ۱۹۷۴ در ویچنزا،ایتالیا) بازیگر،خواننده آمریکایی است

مهمترین افتخارات امی لو ادامز : نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2006 برای فیلم « Junebug »، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2009 برای فیلم « گمان » ونامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2011 برای فیلم « مشت زن » و...

معرفی کوتاه  امی لو ادامز  :
« امی لو ادامز » در ایتالیا بدنیا آمد. والدین او کاترین و ریچارد هر دو آمریکایی بودند ولی بعلت مسائل شغلی در ایتالیا زندگی می کردند. این خانواده هفت فرزندی مدتی بعد به ایالات متحده برگشتند و کودکی امی نیز بیشتر در کلردو گذشت.

امی کارهای هنری را از دوران مدرسه شروع کرد. او در گروه کر دبیرستانش شرکت داشت. در همین سالها بود که او با شوق بالرین شدن به رقص می پرداخت اما بعد از فارغ التحصیلی برای رسیدن به هدفش یعنی بالرین شدن باید پول جمع می کرد. برای همین مدتی در رستوران ها و کافه ها به کارهای جزیی مشغول شد.

متاسفانه بخت با امی جوان یار نبود و کشیدگی ماهیچه مانع پیشرفت او در رقص شد و مجبور شد رقص را رها کند اما خوشبختانه توانست نقشی در فیلم Drop Dead Georuges جور کند و همین فیلم او را وارد دنیای سینما کرد ولی هنوز تصمیم قطعی برای بازیگر شدن نداشت. در دوران فیلمبرداری فیلم « کریستی الی » او را برای تغییر مکان به لس آنجلس ترغیب کرد.

سال 1999 سریالی تلویزیونی از شبکه فاکس قرار بود پخش شود. این سریال نسخه تلویزیونی فیلم « تصمیم ظالمانه » بود و تصمیم این بود که امی ادامز نقشی که « سارا میشل گلر » در فیلم اصلی برعهده داشت را بازی کند. سه قسمت از سریال فیلمبرداری شد ولی هیچ وقت از کانال فاکس پخش نشد اما بجایش این چند قسمت دوباره تدوین شدند و در قالب فیلم ویدیویی با نام « تصمیم ظالمانه 2 » عرضه شدند.

پس از چند تلاش غیرموفق در تلویزیون بالاخره امی توانست نقش مقابل « لئوناردو دی کاپریو » را در فیلم « اگه میتونی منو بگیر » بدست بیاورد اما این فیلم سطح بالا هم نتوانست سکوی پرتاب او باشد و امی دوباره راه تلویزیون را در پیش گرفت.

پس از این تجربه ناموفق در سینما امی در سریال « دکتروگاس » جای گرفت. ولی اولین حضور موفق او را در سینما فیلم مستقل Jungbug ( نام سوسکی که در ماه جون پدیدار می شود ) محسوب می شود. این نقش آفرینی از طرف ادامز مورد توجه قرار گرفت حتی برای این رول نامزد اسکار هم شد.

سال 2007 از بین 300 بازیگر برای ایفای نقش اصلی انیمیشن « محسور » انتخاب شد. این نقش به او اجازه می داد که از تجارب رقص و آواز خود استفاده کند این نقش افرینی توجه گلدن گلاب را جلب کرد و امی نامزد گلدن گلاب شد.

« جنگ چارلی ویلسون » از دیگر فیلم های خوبی بود که به او فرصت دیدن شدن و همکاری با بازیگران بزرگ را داد. سال بعد از این فیلم یعنی در 2008 او در کنار نام های پرتجربه هالیوود در فیلم « گمان » حضور یافت و دومین کاندیداتوری اسکار و گلدن گلاب برای او رقم خورد. و با فیلم « جولی و جولیانا » دوباره همبازی « مریل استریپ » شد. و سال قبل فیلمی موزیکال موفق دیگر « ماپت ها » را با « جیسون سگال » بازی کرد و این هفته هم فیلم « مشکل با منحنی » را روی پرده دارد. و با همین بهانه سوژه این هفته ما شده است.

 

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

 نکاتی که احتمالاً درباره امی ادامز نمی دانید :

بطور طبیعی رنگ مویش بلوند است.

پدرش کارمند ارتش بود.

در پایگاه ارتش امریکا واقع در ایتالیا بدنیا آمده است.

جهت پیوستن به آکادمی اسکار دعوت شده بود.

با دوست پسرش « دارن لی گالو » در آموزشگاه بازیگری آشنا شده بود.

در دو فیلم پشت سر هم با مریل استریپ همبازی شده.

در 36 سالگی صاحب اولین فرزندش شد.

نقش افرینی اش در فیلم junebug از طرف مجله Paste نهمین بازی قرن انتخاب شده.

در حین فیلمبرداری « مشت زن » یه ماهه حامله بود.

فیلم های مورد علاقه اش به این شرح است: بر باد رفته، سرگیجه، پائولو، جادوگر شهر از و رستگاری در شاوشانگ.

در اپیزودی از سریال سوپر من ( همان smallville ) حضور داشت. چند سال بعد برای نقش معشوقه سوپرمن در فیلم « مردان فولادی » انتخاب شد.

بجای « جسیکا چاستین » برای فیلم « یاغی » در نظر گرفته شده بود.

 

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

مهمترین فیلمهای امی ادامز:
    

سال فیلم
2012 Trouble with the Curve
2012 The Master
2011 The Muppets
2010 5The Fighter 
2009 Julie & Julia 
2008 Doubt
2007 Charlie Wilson's War
2007 Enchanted
2005 Junebug
2002 Catch Me If You Can

 

    تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

  امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

  منبع:moviemag.ir


ویدیو مرتبط :
سیب سرخی:بابی انت و امی امی یا حسین / اللهم الرزقنا زیارت ال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش مراسم جوایز امی از سی.‌بی.‌اس



 

 

پخش مراسم جوایز  امی از سی.‌بی.‌اس

 

 

مراسم سی و هفتمین دوره جوایز دی‌تایم امی روز ۲۷ ژوئن از شبکه سی‌بی‌اس پخش می‌شود.

 

جوایز دی‌تایم امی از برنامه‌های مختلف تلویزیونی تقدیر می‌کند. بیش از سه دهه است که این مراسم از برنامه‌های کمدی تلویزیونی گرفته تا برنامه‌های تک نفره تقدیر کرده است. این مراسم پیشتر در نیویورک برگزار می‌شد، اما از سال ۲۰۰۶ به لس آنجلس منتقل شده است.



تمرکز جوایز دی‌تایم امی بر برنامه‌هایی است که در طول روز از تلویزیون پخش می‌شوند.



این مراسم اغلب از شبکه‌های ای‌بی‌سی، سی‌بی‌سی و ان‌بی‌‌سی پخش می‌شد، اما سال گذشته شبکه CW پخش آن را برعهده گرفت. تنها ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیننده این برنامه در سال گذشته بودند. این درحالی است که بینندگان این مراسم از سال ۱۹۹۳ با ۲۲ میلیون بیننده به ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار بیننده در سال ۲۰۰۸ کاهش یافته است.



مراسم اهدای جوایز گرمی و اسکار بینندگان بسیار بیشتری را به تلویزیون می‌کشانند. به نظر می رسد سی‌بی‌اس امیدوار است این مراسم که در هتل هیلتون شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود بینندگان بی‌شماری را به خود جلب کند.



هرب گرنات، رییس آکادمی ملی هنر و علوم تلویزیونی در بیانیه‌ای گفت:«جوایز دی‌تایم امی یکی از سنگ‌بناهای کار ماست و بسیار هیجان زده‌ایم که CBS این مراسم را پخش می‌کند. برنامه سال گذشته یکی از سرگرم‌کننده‌ترین برنامه‌های تاریخ ما بود و مطمئنا برنامه امسال هیجان‌انگیزتر خواهد بود.»



برگزاری سی و هفتمین دوره جوایز دی‌تایم امی برعهده آکادمی ملی هنر و علوم تلویزیونی و آکادمی هنر و علوم تلویزیونی است..../ خبر آنلاین