سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بیماران PTSD؛ قهرمانان بی‌مدال دفاع مقدس


بیماری پی تی اس دی(PTSD)یک نوع اختلال روحی و روانیست . با گذشت نزدیک به سه دهه از پایان جنگ، تعداد زیادی از جانبازان اعصاب و روان درمراکز درمانی به دنبال بازیابی سلامت از دست رفته خود هستند.


ویدیو مرتبط :
نماهنگ قهرمانان - دفاع مقدس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجیدی و جعفری جوزانی داور جشنواره فیلم دفاع مقدس شدند



 

مجیدی و جعفری جوزانی داور جشنواره فیلم دفاع مقدس شدند

 

مجید مجیدی و مسعود جعفری جوزانی به همراه سه فیلمساز از هند، سوریه و سنگاپور داوران فیلمهای سینمایی بخش بین الملل جشنواره دفاع مقدس شدند.

 

پنج فیلمساز از ایران و کشورهای هند، سوریه و سنگاپور داوری و ارزیابی فیلم های سینمایی بخش بین الملل جشنواره دفاع مقدس را برعهده دارند. هیئت داوری بخش فیلم های سینمایی بخش بین الملل به این ترتیب است: مجید مجیدی، مسعود جعفری جوزانی، خانم اراتیکا پادکائونکار از هند، محمد ملص از کشور سوریه و فیلیپ چیا از کشور سنگاپور.

لاتیکا پادگائونکار نویسنده و منتقد سرشناس سینما در معرفی و گسترش سینمای ایران در هند و سینمای هنری آسیا در جهان فعال بوده است. او از سردبیران فصلنامه "سینمایا"، نشریه سینمای آسیا، مدیر جشنواره سینمایی سینه فن دهلی نو، نویسنده و مترجم بیش از ده کتاب در حوزه سینمای آسیا بوده و پیش از این یک بار به عنوان داور در جشنواره فیلم کودک اصفهان به ایران سفر کرده است.

داور سوریه ای محمد ملص ۶۵ ساله یکی از فیلمسازان جهان عرب است که از مدرسه سینمایی مسکو فارغ التحصیل شده و بیش از ۲۵ فیلم کوتاه، مستند و بلند سینمایی در کارنامه دارد و جوایز بسیاری نیز از جشنواره های مختلف جهانی دریافت کرده است.

ملص در داستان نویسی دستی داشته و رمان "آگهی درباره شهری که پیش از جنگ زندگی کرد " را در سال ۱۹۷۹ در لبنان و در سال ۱۹۹۰ در سوریه به چاپ رسانده است. داور سنگاپوری فیلیپ چیا ۵۲ ساله منتقد فیلم و نویسنده است که چند کتاب را در کارنامه خود دارد. چیا دبیر نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا) و عضو هیئت انتخاب جشنواره های فیلم لوکارنو، دوبی، دیجیتال سئول و جوگجا-نتپک (اندونزی) است. او در راه اندازی سایت سینمای آسیا پاسیفیک و ارائه فیلم های این مناطق به علاقمندان از طریق اینترنت سهم داشته است..... /خبرگزارى مهر