سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بیشترین طول عمر در کدام کشورها است؟


بنا به گزارشی که به تازگی پیرامون سالخوردگی و سلامت منتشر شده، کشورهای زیر به ترتیب دارای بیشترین میزان امید به زندگی بین سالمندان با سن 60 سال هستند.

وبسایت فرادید: بنا به گزارشی که به تازگی پیرامون سالخوردگی و سلامت منتشر شده، کشورهای زیر به ترتیب دارای بیشترین میزان امید به زندگی بین سالمندان با سن 60 سال هستند.

بیشترین طول عمر متعلق به کدام کشورها است؟

ژاپن

به گزارش سی ان ان، ژاپن صاحب بیشترین جمعیت مسن در جهان است. سالمندان 60 ساله‌ی ژاپنی انتظار دارند که تا سن 86 سالگی زندگی کنند. کارشناسان معتقدند که این اتفاق خوب حاصل رژیم غذایی سالم، سبک زندگی فعالانه و پشتیبانی خانواده است.

اسپانیا

نسخه‌ی رژیم غذاییِ مدیترانه‌ای رایج در اسپانیا در کنار بنیان خانوادگیِ قدرتمند حاکم در این کشور دو عامل افزایش امید به زندگی در بین اسپانیایی‌ها است. امید به زندگی برای افراد 60 ساله در این کشور نزدیک به 85 سال است.

بیشترین طول عمر متعلق به کدام کشورها است؟

ایتالیا

رژیم غذایی سالم ایتالیایی و هوای خوب این کشور که ترغیب‌کننده‌ی فعالیت‌های خارج از منزل است، باعث شده تا سن امید به زندگی بین ایتالیایی‌ها افزایش یابد.

فرانسه

فرانسه پس از کشورهای جنوب اروپا نظیر اسپانیا و ایتالیا در رتبه چهارم قرار دارد.

آندورا

آندورا کشوری کوچک و مستقل است که در کوه‌های پیرنه بین دو کشور فرانسه و اسپانیا قرار دارد. پایتخت این کشور «آندورا لاولا» و جمعیت آن نزدیک به 84 هزار نفر است. رژیم غذایی خوب و سبک زندگی توام با فعالیت‌های خارج از خانه باعث شده تا امید به زندگی بین سالمندان کشور آندورا افزایش یابد.

استرالیا

سیستم جهانی سلامت استرالیا و فعالیت‌های متنوع خارج از خانه باعث شده تا طول عمر ساکنان آن افزایش یابد.

بیشترین طول عمر متعلق به کدام کشورها است؟

سرباز کهنه کار جنگی در مراسم روز آنزاک (ارتش مشترک استرالیا و زلاند نو) – این مراسم هرساله برای گرامیداشت کشته شدگان ارتش این دو کشور در نبرد گالیپولی ترکیه در سال 1915 میلادی برگزار می‌شود

نیوزیلند

فعالیت‌های خارج از خانه و زیرساخت مناسب سلامت در این کشور باعث شده تا مردم نیوزیلند زندگی سالم‌تر و درنتیجه طولانی‌تری داشته باشند.

سوئیس

ثروت عظیم و نظام درمانی قدرتمند این کشور باعث شده تا طول عمر و امید به زندگی مردم سوئیس افزایش یابد.

سنگاپور

پس از ژاپن، سنگاپور صاحب بالاترین میزان امید به زندگی در بین سالمندان این کشور در سن 60 سالگی است.

موناکو

کشور شاهزاده نشین موناکو یکی از کوچکترین کشورهای جهان است که در قلب اروپا واقع شده است. بنا بر آمار سال ۲۰۰۸ بانک جهانی، کشور موناکو با ۲۱۱ هزار و ۵۰۱ دلار، بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی در دنیا را دارد. احتمالا همین ثروت عظیم آن است که باعث شده ساکنین موناکو از طول عمر بالایی برخوردار باشند.

سن مارینو

جمهوری سن مارینو کشوری کوچک است در جنوب اروپا که در شبه‌جزیره ایتالیا و در بخش شرقی کوه‌های اپناین واقع شده است. پایتخت این کشور شهر «سن مارینو» بوده و مردم آن اغلب از نژاد ایتالیایی هستند. این کشور حدود 30 هزار نفر جمعیت داشته و زبان رسمی آن ایتالیایی است. مانند بسیاری دیگر از کشورهای این فهرست، اقتصاد قدرتمند و زیرساخت خوب باعث شده تا سن مارینو در این فهرست جایی داشته باشد.

بیشترین طول عمر متعلق به کدام کشورها است؟


ویدیو مرتبط :
سربازی در دیگر کشورها چه قدر طول می کشه؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کدام حیوان بیشترین طول عمر را دارد؟



 

 

نظر دانشمندان در مورد طول عمر حیوانات متفاوت است، حیوانات با توجه به شرایط و محیطی که در آن زندگی می کنند طول عمرهای متفاوتی دارند.

 

در میان جانوران، کلاغ پرنده ای مرموز و باهوش به حساب می آید،برخی بر این باورند که کلاغ ها عمری جاویدان دارند!اما کلاغ ها نیز مانند دیگر جانداران طول عمر مشخصی دارند.میانگین عمر این پرنده مرموز 200 سال تخمین زده شده است.درمیان پرندگان کلاغ بیشترین طول عمر را دارا است.

 

در جدول ذیل میانگین طول عمر جانوران اورده شده است.

 

 

عمر حیوانات,عمر حیوانات