سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بیرون پریدن مردم از آپارتمان آتش گرفته!


یک خانواده در منطقه ولادیمیر روسیه که خانه آن ها آتش گرفته بود با پریدن از پنجره جان خود را نجات می دهند. صبح بخیر: در یک منطقه در ولادیمیر روسیه خانه ای آتش گرفت. مردم آن منطقه که متوجه آتش سوزی می شوند دور هم جمع می شوند و آن خانواده با وسیله ای که مردم برایشان گرفته بودند خودشان را به درون آن پرت می کنند.

در ادامه شاهد این حادثه جالب توجه و دیدنی و هیجان انگیز خواهیم بود:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: پریدن یک خانواده از خانه آتش گرفته با کمک مردم!


ویدیو مرتبط :
بیروی پریدن یک روح از پنجره آپارتمان هنگام خودکشی جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آپارتمان آتش گرفت،قاچاقچی شیشه لو رفت



 آتش سوزی در مخفیگاه قاچاقچی شیشه راز او را در سمنان فاش کرد.

فرمانده پلیس استان سمنان گفت: این آتش‌سوزی در یک ساختمان رخ داد و کشف یک کیلو و 650 گرم ماده مخدر شیشه را رقم زد.

سرهنگ روح‌الامین قاسمی روز شنبه افزود: آتش‌سوزی در آپارتمانی در خیابان باغ فردوس سمنان، آتش‌نشانان و مأموران پلیس را به صحنه کشاند.


وی ادامه داد: پس از کنترل آتش، مقدار زیادی لوازم آزمایشگاهی و انواع مواد شیمیایی در خانه مشاهده شد که باعث شک مأموران شد.وی به حضور مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر و بررسی دقیق موضوع اشاره و خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی خانه یک تبهکار 34 ساله، سابقه‌دار و از اراذل تهران در این پرونده بازدید شد.

فرمانده پلیس سمنان با اشاره به کشف یک کیلو و 650 گرم ماده مخدر از نوع شیشه از این خانه، از تکمیل تحقیقات و اعزام متهم به دادسرا خبر داد.

 اخبار  حوادث  -  ایران