سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بیداری پس از خواب 12 ساله +عکس


«مارتین» تقریباً به مدت 12 سال در کما بود؛ دو سال اول دائم خواب بود سپس قدرت عضلانی خود را از دست داد و دیگر تا 12 سال چشم باز نکرد.

خبرگزاری فارس: «مارتین» تقریباً به مدت 12 سال در کما بود؛ دو سال اول دائم خواب بود سپس قدرت عضلانی خود را از دست داد و دیگر تا 12 سال چشم باز نکرد.

یک خواب خوب بسیار دلپذیر است اما خوابی که طولانی تر از حد معمول باشد معمولاً برای اطرافیان نگران کننده است؛ برخی از افراد در سراسر جهان بر اثر حوادثی به مدت چندین روز، چند هفته، چند ماه یا حتی چند سال به خواب یا کما رفته‌اند و پس از بیداری، برخی از توانایی‌های خود مانند راه رفتن یا حتی تکلم را از دست داده‌اند.

باورنکردنی نیست اما حقیقت دارد، مردی پس از 12 سال از کما بیدار شد؛ «مارتین پیسوریوس» تقریباً به مدت 12 سال در کما بود.

دو سال اول دائم خواب بود سپس قدرت عضلانی خود را از دست داد و دیگر چشم باز نکرد.

وی مبتلا به méningite cryptococcique «مننژیت کریپتوکوکسیک» شده بود؛ عامل این بیماری بدون ایجاد آسیب، در سیستم گوارشی اغلب پرندگان به خصوص کبوتر وجود داشته و از طریق فضولات آنها باعث آلودگی محیط می‌شود؛ یکی از صور این بیماری مننژیت است.

داستان زندگی مارتین در بسیاری از روزنامه‌ها نوشته شد؛ وی به طور معجزه آسایی پس از 12 سال از کما بیرون آمد؛ مارتین به هافینگتون پست گفت: این مدت به من خیلی سخت گذشت. همه چیز را درک می‌کردم؛ بدن و پاهایم را نمی‌توانستم کنترل کنم یا حرف بزنم اما همه چیز را احساس می‌کردم.  

اکنون مارتین با همسر خود «چلسی» در هارلو – انگلستان زندگی می‌کند و فقط قسمت بالای بدن وی توانایی حرکت دارد.

بیداری پس از خواب 12 ساله+تصویر


ویدیو مرتبط :
خواب و بیداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز معلم سرشناس به دختران 12 تا 15 ساله+عکس قربانی



معلم متجاوز, آزار و اذیت جنسی,تجاوز به دختران,تجاوزبه دانش آموزان

تجاوز معلم سرشناس به دختران 12 تا 15 ساله+عکس قربانی

به گزارش پلیس : معلم سابق یک مدرسه ابتدای در واشنگتن دی سی آمریکا به جرم تجاوز به دانش آموزان دختر بر اساس شکایت والدین دستگیر شد.

حوادث روز -به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سی ان ان : هنری آندرسون 58 ساله به دلیل داشتن سابقه درخشان در طول خدمت خود در مدرسه ابتدایی "جایستن " مورد اعتماد والدین و مسئولین مدرسه بود.

به گزارش این خبرگزاری وی به درخواست والدین چند دانش آموز دختر 12 تا 15 ساله به عنوان معلم خصوصی به تدریس آنها خارج از مدرسه اشتغال داشت .

وی با وعده های دروغین از قبیل گرفتن نمره بالا در امتحانات دانش آموزان خود را فریب می داد و آنان را وادار به انجام کارهای غیر اخلاقی می نمود وبا شهید قربانیان خود را مجبور به سکوت می کرد.

جولیا لامار مینتر " 15 ساله بیش از همه مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بود و پس از گذشت 17 روز از تدریس هنری اندرسون ، عصر روز گذشته باورود ناگهانی مادر جولیا پرده از جنایت آندرسون برداشته شد.

وی پس از دستگیری اش به خانواده مینتر خاطر نشان کرد که اعمال بی شرمانه اش با رضایت کامل جولیا بوده و هیچ اجباری در کار نبوده است.

باز جویی پلیس از این معلم متجاوز از فردا آغاز می شود و هر یک از خانواده های قربانیان این تجاوز شکواییه خود را مبنی بر اجرای عدالت خواستار شدند./باشگاه خبرنگاران