سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بچه پاندای کونگ فو کار دوست داشتنی


با بچه پاندا ها، این گونه ی رو به انقراض، بیشتر آشنا شویم ...




ویدیو مرتبط :
نظر سنجی۸ - کی پاندای کونگ فو کار رو دوست داره؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار با سومین «پاندای کونگ‌فو کار» در سینماهای جهان



اخبار,اخبار فرهنگی,پاندای کونگ‌فو کار

اکران جهانی «پاندای کونگ فو کار ۳» از ۲۸ ژانویه، هشتم بهمن در سینماهای جهان شروع می شود.

سومین بخش از فیلم انیمیشن «پاندای کونگ فو کار» از فردا در سینماهای جهان روی پرده نقره می رود.

در این بخش از این انیمیشن، قهرمان داستان یعنی یعنی «پو»، پدر واقعی اش را پیدا می کند و همراه هم راهی سفری برای پیدا کردن محل مقدس و مخفی پانداها می شوند. او در این جا با رویدادهای غیرمنتظره ای از آشنایی با می می، ازدواج اجباری تا نبرد با روح خبیثی که برای ربودن نیروی کونگ فوکارهای ناامید و ترساندن مردم چین دست به کار شده روبرو می شود.

جک بلک، مانند فیلم های قبلی صداپیشه شخصیت پاندا «پو» درنسخه انگلیسی فیلم است. او می گوید: من از پو خوشم می آید چون یک قهرمان است؛ قهرمان اکشن ولی زورگو نیست. مهربان ساده و باگذشت و یک موجود زیبا که در اکشن کمتر مشابه آن را می بینیم. من به او افتخار می کنم.

در نسخه انگلیسی آنجلینا جولی صدای تیگرس و داستین هافمن صدای استاد شیفو را اجرا می کنند، اما این محصول آمریکایی – چینی در یک نسخه ویژه به زبان ماندارین هم تهیه شده است که نسخه دوبله شده نیست بلکه همانطور که جنیفر یو نلسون، یکی از کارگردان های فیلم توضیح می دهد شامل بازنویسی فیلمنامه بوده است.

جنیفر یو نلسون گفت: این یکی از فیلم هایی است که چینی ها در همه جای دنیا از آن استقبال کرده اند. برای اینکه مخاطب چینی تجربه بهتر و مستقیم تری با فیلم داشته باشد باید حس می کرد که یک فیلم چینی اصل است. این دلیل ساختن فیلم نسخه جداگانه فیلم است که با زبان ماندارین حرکت گذاری شده و صداپیشه های آن ماندارین‌زبان هستند که تماشاچی به زیرنویس نیاز ندارد.

 

 

 


اخبار فرهنگی - مهر