سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بوفالوی وحشی شیر را ناک اوت کرد! +عکس


دوست بوفالویی که توسط شیرهای گرسنه در حال خورده شدن بود، به کمک وی آمده و شیر را به هوا پرتاب کرد.

خبرآنلاین: بوفالوی جوان ظاهرا تنها، در پارک حیات وحش "مجه جانه" در افریقای جنوبی مورد حمله شیرهای گرسنه قرار گرفت.

درندگان گرسنه قبل از اینکه شروع به خوردن کنند، به جان بوفالو افتاده و وی را با دندان های تیز خود زمینگیر ساختند. بوفالو بعد از تقلاهای زیاد نقش بر زمین شد و شیرها برای خوردن خود را آماده کردند که ناگهان دسته ای از بوفالوها برای کمک به هم نوع خود وارد کارزار شدند.

صحنه های دراماتیکی که می بینید در مرز پارک حیات وحش کروگر توسط اولیویر 16 ساله، یاسین ماجال 17 ساله و الکس روبنهایمر 17 ساله صبح زود در کنار ایان، پدر اولیویر 52 ساله گرفته شده است.

آنها گفتند دو شیر گرسنه حدود 45 دقیقه بوفالو را می پاییدند تا ناگهان حادثه رخ داد و به سوی وی حمله ور شدند.

بوفالو نبرد جانانه ای کرد اما نهایتا تسلیم شد. سرانجام شیر جوان که قصد خوردن بوفالو را داشت توسط بوفالوی قوی هیکل تازه رسیده به صحنه، بیش از 5 متر به هوا پرتاب شد.

به گفته اولیویر، در آخر، همه سالم ماندند جز مغرور زخمی میدان نبرد!
























ویدیو مرتبط :
داور ، بوکسور وحشی را ناک اوت کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال بازی کردن با شیر وحشی +عکس



اخبار گوناگون - فوتبال بازی کردن با شیر وحشی +عکس

"کوین ریچاردسون" یک مسئول باغ وحش است که به تازگی و بالا رفتن تب جام جهانی دست به کاری جالب زده است. این مرد روزها با سه شیر درنده فوتبال بازی می کند و از آنجایی که در شیرها در آفریقای جنوبی هستند یاد جام جهانی گذشته را زنده نگه می دارند.

اخبار ,اخبار گوناگون ,فوتبال بازی کردن با شیر وحشی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تب جام جهانی تمام دنیا را فراگرفته است و مسابقات به حدی رسیده است که هر کسی در گوشه و کنار دنیا به نوعی خود را برای این بازی ها آماده می کند و این آماده سازی حتی به میان حیوانات و شیرهای درنده نیز کشیده شده است.

"کوین ریچاردسون" یک سئول باغ وحش است که به تازگی و بالا رفتن تب جام جهانی دست به کاری جالب زده است. این مرد روزها با سه شیر درنده فوتبال بازی می کند و از آنجایی که در شیرها در آفریقای جنوبی هستند یاد جام جهانی گذشته را زنده نگه می دارند.

آقای ریچاردسون نزدیک به 20 سال می شود که با شیرهای وحشی در باغ وحش بازی می کند و همیشه در قفس آن ها حضور دارد به همین دلیل رابطه خوبی را توانسته است با این گربه های بزرگ برقرار کند. جالب است در مدت این 20 سال حادثه خاصی برای او رخ نداده است.

ریچاردسون 40 ساله درمورد بازی با شیرها می گوید:"شیرها بازی با توپ را دوست دارند و از آن لذت می برند اما خیلی خوششان نمی آید که به دنبال توپ بدوند و اگر عصبانی شوند با یک گاز کوچک هم می توانند توپ را بترکانند."

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,فوتبال بازی کردن با شیر وحشی

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,فوتبال بازی کردن با شیر وحشی

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران