سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بوداهای غول پیکر در حفره/ گزارش تصویری


تپه ای بزرگ و اسرارآمیز با پله هایی قدیمی و طولانی؛ این اولین تصویری است که گردشگرانی که به شهر گانسو می روند با آن رو به رو می شوند. اما این تازه آغاز ماجرای معماگونه این تپه است...

تپه ای بزرگ و اسرارآمیز با پله هایی قدیمی و طولانی؛ این اولین تصویری است که گردشگرانی که به شهر گانسو می روند با آن رو به رو می شوند. اما این تازه آغاز ماجرای معماگونه این تپه است، چراکه وقتی آنها از پله های قدیمی و رنگ و رو رفته این تپه بالا می روند تازه وارد دنیای دیگری می شوند؛ دنیایی شگفت انگیز پر از مجسمه های بودا که هرکدام شان با شکل و شمایلی خاص درون یک حفره قرار گرفته اند. درحقیقت تپه مایجیشان که در شمال غرب چین قرار گرفته، به خاطر وجود بیش از 100 حفره بر دیواره هایش نظر باستان شناسان را جلب کرده و هر سال گردشگران زیادی فقط برای دیدن این حفره ها و مجسمه های بودای داخل آنها به این منطقه سفر می کنند.


ویدیو مرتبط :
گزارش تصویری از تشییع پیکر شهید گمنام در بوستان ولایت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلمان ها رژه قهرمانی را تمرین کردند/ غول کش مرد + گزارش تصویری



فوتبال اروپا, جام ملت‌های اروپا 2012

 

شروعی طوفانی از آلمان ها. یونان حرفی برای گفتن نداشت.شاگردان یوآخیم لو هر چه زدند به در بسته خورد.اگر قرار بود توپ های ژرمن ها به گل تبدیل شود در همان نیمه اول باید 6 گل به یونان می زدند.اما آبی پوشان فقط و فقط دفاع می کردند تا مبادا دروازه شان باز شود.البته یک بار و در دقیقه 4  آلمان ها توسط شورله به گل رسیدند اما داور این گل را مردود اعلام کرد تا هواداران این تیم به خاطر موقعیت های از دست رفته حسرت بخورند.

 

فوتبال اروپا, جام ملت‌های اروپا 2012

 

بازیکنان آلمان که به عقیده بسیاری از کارشناسان تفاوت زیادی با آن سبک معروف و همیشگی شان کرده اند آنقدر فشار آوردند تا سرانجام موفق شدند در دقیقه 35 توسط فیلیپ لام کاپیتان خودشان به گل برسند.این کمترین مزد برای تیمی بود که مدام حمله می کرد و با دفاع سخت یونانی ها و البته بدشانسی هایی که می آوردند نمی توانست دروازه حریف را باز کند.

نبرد در یک نیمه زمین با سوت داور بازی در نیمه نخست به پایان رسید تا یونانی ها خوش شانس باشند که با همین یک گل راهی رختکن شده اند.

 

فوتبال اروپا, جام ملت‌های اروپا 2012

 

با شروع نیمه دوم باز هم این آلمان ها بودند که روی دروازه یونان فشار آوردند البته آنها مثل نیمه نخست سراسیمه حمله نمی کردند و نیم نگاهی هم به ضد حملاتی که یونانی ها می زدند داشتند.اتفاقی که از آن می ترسیدند و  در دهمین دقیقه از نیمه دوم تبدیل به حقیقت شد.

 

فوتبال اروپا, جام ملت‌های اروپا 2012

 

روز از نو روزی از نو.آلمان ها که بیشتر بازیکنانشان در زمین یونان بودند برای یک لحظه غفلت کردند تا روی یک ضد حمله ساماراس گل تساوی و البته هشتمین گل ملی اش را به ثمر برساند.

 

فوتبال اروپا, جام ملت‌های اروپا 2012

 

دیوار آلمان فرو ریخت و آنها هرگز باورشان نمی شد که یونان دروازه اشان را باز کرده باشد.البته  آنها با تجربه تر از این بودند که با این یک گل تیمشان به حاشیه برود و بازی را با استرس دنبال کنند. پس از گل باز هم این شاگردان یوآخیم لو بودند که حمله کردند،فشار آوردند و توانستند باز هم مزد حملات و بازی زیبای خود را بگیرند.سامی خدیرا بازیکن تیم رئال مادرید موفق شد دومین گل ملی خودش و البته دومین گل تیمش را در دقیقه 61 به ثمر برساند.گلی زیبا که حتی می تواند کاندیدای بهترین گل جام هم باشد.

اما خیال آلمان ها زمانی راحت شد که میروسلاو کلوزه با یک ضربه سر در دقیقه 68 کار را تمام کرد تا هم خود آنها و هم طرفدارانشان نفس راحتی بکشند.یونانی ها دیگر تلاش زیادی نمی کردند و بیشتر محو تماشای بازی بودند.همه چیز برای آنها تمام شده بود و این ژرمن ها بودند که علیرغم زدن سه گل هنوز هم عطش زیادی برای گلزنی داشتند.

 

فوتبال اروپا, جام ملت‌های اروپا 2012

 

در دقیقه 74 رایس گل چهارم آلمان را وارد دروازه یونان کرد تا آنها دیگر هیچ شانسی برای پیروزی نداشته باشند.ضربه ای زیبا که با برخورد به تیرک افقی دروازه تبدیل به گل شد تا هواداران آلمان در ورزشگاه سرود قهرمانی را سر بدهند.

دقیقه 89 و در حالی که یونانی ها کمی از زیر فشار خارج شده بودند توانستند به گل دوم خودشان برسند تا سنگینی شکست مقابل آلمان را کم کنند.توپ در محوطه 18 قدم با برخورد به دست بوآتنگ تنها یک معنی داشت.داور اعلام ضربه پنالتی کرد تا سالپیگیدیس کاپیتان آبی پوشان توپ را به دور از دستان نویر وارد دروازه او کند.

 

فوتبال اروپا, جام ملت‌های اروپا 2012

 

فوتبال اروپا, جام ملت‌های اروپا 2012

 

فوتبال اروپا, جام ملت‌های اروپا 2012

 

این پایانی بود برای یونانی که به عقیده خیلی ها نباید به این مرحله می رسید و تنها با بخت و اقبال توانسته بود با شکست دادن روسیه راهی مرحله حذفی شود.آلمان با این پیروزی پرگل برای قدرتمندانی چون اسپانیا،انگلیس و حتی ایتالیا خط نشان کشید.آنها مدعی هستند و شاید امسال بتوانند با یوآخیم لو جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند..../خبرآنلاین