سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

به این می‌گن یه مرد فهمیده! +عکس


داستان از این قرار است که یک مرد آمریکایی که عضو ارتش آمریکا نیز هست، از رنگ نقره‌ای خودروی خود نفرت داشته است. او عشقِ ماشین است و نیسان Skyline GTR خود رابسیار دوست دارد اما رنگ نقره‌ای این خودرو همچون خار در چشمانش بود.

 
 
 
 
  صبح بخیر: داستان از این قرار است که یک مرد آمریکایی که عضو ارتش آمریکا نیز هست، از رنگ نقره‌ای خودروی خود نفرت داشته است. او عشقِ ماشین است و نیسان Skyline GTR خود رابسیار دوست دارد اما رنگ نقره‌ای این خودرو همچون خار در چشمانش بود. تا اینکه یک روز بعدازظهر، همسر او که دست بر قضا، نقاش و هنرمند هم هست، با قلم ویژه ای روی بدنه خودرو چند طرح کوچک ترسیم می‌کند. مرد ازاین کار همسرش خوشش می‌آید و به همین دلیل، به همسر هنرمند و خلاق خود اجازه می‌دهد تا روی بدنه آن نقاشی کند و یک خودروی منحصربه‌فرد و ویژه برای او بسازد.

این زوج جالب با همکاری هم این خودرو رابه طور کلی تغییر می دهند، زن ظاهر آن را زیباسازی می کند و مرد نیز موتور خودرو را تیون‌آپ می‌کند. این همکارای همسرانه حدود یکصد ساعت زمان برده است و در انتها نیز یک لایه رنگ شفاف و نگهدارنده روی ماشین پرداخت شده است تا طرح در اثر باران و بف و نور محافظت شود.

به این می گن یه مرد فهمیده!

به این می گن یه مرد فهمیده!

به این می گن یه مرد فهمیده!

به این می گن یه مرد فهمیده!

به این می گن یه مرد فهمیده!

به این می گن یه مرد فهمیده!

به این می گن یه مرد فهمیده!

به این می گن یه مرد فهمیده!

به این می گن یه مرد فهمیده!

به این می گن یه مرد فهمیده!


ویدیو مرتبط :
یه حیوون می تونه فهمیده تر از یه آدم باشه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کثیف ترین مرد جهان + عکس



 

 

کثیف ترین مرد جهان

 

یک پیر مرد چینی تصمیم گرفت پس از گذشت 26 سال، موهای خود را برای اولین بار بشوید.به گزارشبرنا به نقل از پایگاه خبری الجوار، پیر مرد 80 ساله چینی بعد از گذشت 26 سال تصمیم گرفت به حمام برود.

 

این اولین بار است که وی بعد از 26 سال موهای خود را می شوید. البته نکته جالب توجه این است که حتی پس از گذشت 26 سال هم موهایش را خودش نشست، بلکه 12 نفر از بستگان وی، مسئولت این کار خطیر و مشکل (از نظر این پیر مرد) را بر عهده گرفتند.

 

این 12 دلاک با استفاده از چند لیف و کیسه، این پیر مرد استثنایی را که طول موهای آن به اندازه هشت فوت رسیده بود، شستند.

 

نزدیکان این مرد چینی می گویند، این پیر مرد چینی اکنون سعی می کند اسم خود را در کتاب "گینس" به عنوان رکورددار کثیف ترین مرد دنیا که تاکنون از آب برای شستن سرش استفاده نکرده است، ثبت کند./عصرایران