سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بهلول و صاحب حساب



 

بهلول و صاحب حساب

 

آورده اند که بهلول به بصره رفت و چون در آن شهر آشنایی نداشت برای مدت کمی اطاقی اجاره نمود ولی آن اطاق از بس کهنه ساز و مخروبه بود به محض وزش باد یا بارانی تیرهایش صدا میکرد .

 

بهلول پیش صاحب خانه رفته و گفت اطاقی که به من داده اید بی اندازه خطرناک است زیر به محض وزش مختصر بادی صدا از سقف دیوارش شنیده میشود.

 

صاحب خانه که مرد شوخی بود در جواب بهلول گفت عیبی ندارد البته می دانید که تمام موجودات به موقع حمد و تسبیح خدای را می گویند و این صدای تسبیح و حمد اطاق است .

 

بهلول گفت :

صحیح است ولی چون تسبیح و تحلیل موجودات به سجده منجر میشود من از ترس سجده اطاق خواستم زودتر فکری بنمایم.

 


ویدیو مرتبط :
حساب زمان - یا صاحب الزمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت صاحب کافی ‌نت از حساب دانشجویان



 

سرقت صاحب کافی ‌نت از حساب دانشجویان

 

 

سرهنگ محمد مهدی کاکوان اظهار داشت:چندی پیش فردی با مراجعه به ماموران پرده از راز سرقتهای اینترنتی از حساب دانشجویان برداشت. این فرد مدعی شد چندی قبل برای ثبت نام دانشگاه به کافی نت رفتم. اما چند وقت بعد متوجه سرقت 69 میلیون ریال پول از حساب بانکی ام شدم.

وی ادامه داد: با اعلام این شکایت اکیپی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دارند. ماموران با استفاده از ابزارهای فنیو تخصصی متوجه شدند سرقت اینترنتی با استفاده از سیستم رایانه کافی نت انجام شده است و تمامی خریدهای حساب شاکی مربوط به ثبت نام دانشگاه است.

رئیس پلیس فتا استان البرز افزود: پس از روشن شدن این موضوع صاحب کافی نت شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی ها به سرقت از حساب مشتریانش اعتراف کرد و گفت: زمانی که دانشجویان برای ثبت نام به کافی نت می آمدند شماره حساب و رمز آنها را ذخیره می کردم و در یک فرصت مناسب اگر حسابشان پر از پول بود آن را خالی می کردم. متهم پس از اعتراف تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ کاکوان با هشدار نسبت به حفظ رزهای اینترنتی و حساب بانکی گفت:رمزعبور،خط مقدم دفاع در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است. مطمئن شوید از رمزهای عبور قوی استفاده می کنید و با هوشیاری آن را حفظ کنید. همیشه به طور مرتب رمز خود را تغییر دهید. حداقل هر 90 روز یک بار در مواقع عادی و هر لحظه پس از مشکوک شدن این اقدام را انجام دهید.... /mehrnews.com