سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بهترین شغل دنیا +عکس


آیا بهترین شغل جهان، شغل این مرد است؟ مردی که سرایدار یک جزیره استوایی بسیار زیبا شده است و از خلوت خود لذت می‌برد. همسر و سه فرزند این مرد در شهر زندگی می‌کنند.

فرادید: آیا بهترین شغل جهان، شغل این مرد است؟ مردی که سرایدار یک جزیره استوایی بسیار زیبا شده است و از خلوت خود لذت می‌برد. همسر و سه فرزند این مرد در شهر زندگی می‌کنند.
 
به گزارش دیلی میل، این مرد 32 سال پیش از شغل پراسترس خود استعفا داد تا به تنهایی در یک جزیره زندگی کند. او می‌گوید که حتی از یک روز زندگی خود در این جزیره پشیمان نیست. کائو رودریگس رِگو اکنون 62 ساله شده است. او زمانی که می‌خواست به این جزیره برود خانواده را همراه خود نبرد. نام این جزیره کوچک «یا دوس گاتوس» است و در پنج کیلومتری سواحل جنوب شرقی برزیل قرار دارد.

بهترین شغل دنیا +(تصاویر)
 
بهترین شغل دنیا +(تصاویر)

او از تنهایی خود در این جزیره لذت می‌برد. گاهی پیش می‌آید که هفته‌ها در آنجا می‌ماند و هیچ هم‌صحبتی هم ندارد.
 
رودریگس می‌گوید: «من در گذشته مانند همه مردم بودم. کار می‌کردم تا بتوانم چیزهایی را که می‌خواهم بخرم. اما تغییر کرده‌ام. وقتی که در جایی مثل این جزیره زندگی می‌کنید، پول و مسائل مادی دیگر هیچ ارزشی برای شما ندارد. من دوست ندارم کسی خلوتم را به هم بزند. از آرامش و تنهایی این جزیره لذت می‌برم.»
 
نام این جزایر به فارسی «جزایرِ گربه‌ها» است. زمانی موش‌ها به آنجا هجوم برده بودند و مسئولان تعدادی گربه را به آنجا فرستادند تا با آن‌ها مقابله کنند. تعداد گربه‌ها به 5 هزار عدد رسید، اما همه آن گربه‌ها به دلیل یک بیماری نامعلوم از بین رفتند.

بهترین شغل دنیا +(تصاویر)

بهترین شغل دنیا +(تصاویر)

گفتنی است که در اواخر دهه 50 میلادی، رئیس‌جمهور برزیل این جزیره را به یک میلیونر آمریکایی به نام نلسون راکِفِلر هدیه داد.  راکِفِلر بعدها معاون رئیس‌جمهور آمریکا شد. وی این جزیره را به یکی از بستگان نزدیک خود به نام «ریچارد آلدریخت» هدیه داد و آلدریخت نیز 50 هزار دلار برای ساخت خانه و کتابخانه آن هزینه کرد.

بهترین شغل دنیا +(تصاویر)

بهترین شغل دنیا +(تصاویر)


ویدیو مرتبط :
سخت ترین شغل دنیا که بهترین شغل دنیاست هم هست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناکترین شغل دنیا +عکس



خطرناکترین شغل دنیا +عکس

شغل های بسیار زیادی در دنیا هستند که از آن ها به عنوان خطرناک ترین شغل های دنیا نام برده می شود اما شاید هیچ کدام از آن ها به اندازه شغل شنا در فاضلاب خطرناک نباشند.

هندی ها به انجام دادن کارهای بسیار عجیب عادت دارند و شغل های عجیب در کشورشان کم نیست و از میان آن ها می توان به مرتاض های هندی اشاره کرد.

این بار یک شغل بسیار عجیب، کثیف و خطرناک در این کشور پیدا شده است که توجه افراد بسیاری و همچنین سازمان های بهداشت جهانی را به خودش جذب کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

افرادی که در این شغل کار می کنند باید در فاضلاب های کثیف شهر شنا کنند و به دنبال وسایل مختلف بگردند. این غواصان بدون هیچ گونه پوشش خاصی وارد فاضلاب می شوند.

نکته اصلی در شغل این افراد ناسالم بودن آن است چرا که آمار نشان می دهد 70 درصد از افرادی که به این شغل مشغول هستند در هنگام کار می میرند. آمارهای دیگر حاکی از آن است که در 6 هفته گذشته 61 نفر جان خودشان را از دست داده اند./باشگاه خبرنگاران