سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بهترین ساعت برای بیدار شدن صبح! +عکس


آیا جزء آن دسته از افرادی هستید که باید صبح زود برخاسته و به کارهای‌تان برسید، اما در عین حال نمی‌توانید از چُرت لذت‌بخش صبحگاهی دست بردارید؟

وبسایت zoomit.ir - مریم اصلانی: آیا جزء آن دسته از افرادی هستید که باید صبح زود برخاسته و به کارهای‌تان برسید، اما در عین حال نمی‌توانید از چُرت لذت‌بخش صبحگاهی دست بردارید؟ در این صورت ما به شما راهکار ویژه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم. ساعتی که تا شما را از تخت بیرون نکشد، دست از زنگ زدن و فرار کردن برنخواهد داشت.

 کلاکی (Clocky)، ساعتی مجهز به موتور و بازیگوش است که تنها یک بار به شما فرصت چُرت‌زدن خواهد داد. اگر از خواب برخاستید که هیچ، وگرنه این ساعت دگر بار شروع به زنگ زدن کرده و در عین حال پا به فرار می‌گذارد. این ساعت محصول "Nanda Home" است.

یک طرح، یک نگاه: فرار ساعتی

یک طرح، یک نگاه: فرار ساعتی

یک طرح، یک نگاه: فرار ساعتی

این ساعت بامزه می‌تواند تا ارتفاع یک متر سقوط را تحمل کرده و به راحتی به اطراف حرکت کند. انرژی این جست و خیز توسط  4 عدد باتری نیم قلمی تأمین می‌شود. این ساعت قادر است تا ‌مدت‌ها به زنگ زدن و چشمک زدن ادامه دهد. در نهایت هم فرد مجبور است، جای گرم و نرم خود را ترک کرده و کلاکی را ساکت کند.

یک طرح، یک نگاه: فرار ساعتی

یک طرح، یک نگاه: فرار ساعتی

 آن دسته از افرادی که عادت دارند یک لیوان آب کنار تخت خود قرار دهند،  بهتر است مراقب باشند. چون کلاکی هنگام حرکت و بالا و پایین پریدن به هیچ مانعی توجه نمی‌کند. پس اگر قرار کاری مهمی دارید یا باید به هر دلیل دیگری می‌بایست صبح زود از خواب برخیزید، منبع تغذیه این ساعت را تأمین کرده و با خیال راحت چشمان خود را ببندید، مطمئن باشید کلاکی به هر شکل ممکن شما را بیدار خواهد کرد.

یک طرح، یک نگاه: فرار ساعتی


ویدیو مرتبط :
وقتی ک صبح با صدای ساعت بیدار میشی..بی نهایت خنده دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری دو ستاره زن سینما ساعت 5 صبح در پارک وی



اخبار فرهنگی - عکس یادگاری دو ستاره زن سینما ساعت 5 صبح در پارک وی

نوازنده و خواننده پرانرژی موسیقی یعنی "امید حاجیلی" در ساعت ۵ صبح با دو ستاره زن سینمای ایران عکس یادگاری گرفتند.

 امید حاجیلی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۶۲)، نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز است. او تاکنون دو آلبوم " آلگرو و دارکوب " را منتشر کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,امید حاجیلی


حاجیلی در پستی که این عکس را منتشر کرده است نوشته: " دیشب که نه ٥:٣٠ صبح داشتم میرفتم سمت خونه ، دیدم زیر پل پارک وی بسته است و فیلم برداری... وایساده بودم دیدم ، دوستای قدیمیمن که... من که از دیدنشون خیلی خوشحال شدم ، امیدوارم اونا هم خوشحال شده باشن". حاجیلی فرصت را غنیمت شمرده و با پگاه آهنگرانی و باران کوثری در بامداد تهران عکس یادگاری گرفتند.

اخبار فرهنگی - جام جم