سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بلندترین مرد جهان به مدرسه رفت! + عکس


چند روز پیش دانش‌آموزان مدرسه سنت مایكل در انگلستان مهمان ویژه‌ای داشتند، زیرا بلندترین مرد جهان در كلاس‌های آن‌ها حاضر شد





صبح بخیر:  سلطان كاسن به دیدار دانش‌آموزان مدرسه سنت‌مایكل رفت و  با وجود اندام غول‌پیكرش، روحیه بسیار مهربانی داشت و هنگام راه رفتن تمام دقت خود را می‌كرد تا با این بچه‌های كوچك برخورد نكند.

بچه‌ها هم برای آن‌كه بتوانند صورت این مرد 29 ساله را ببینند مجبور بودند از نرده‌های بازی مدرسه بالا بروند تا خود را هم قد این مرد 250سانتی‌متری كنند.

سلطان كاسن، ركورد بلندقدترین انسان جهان را در كتاب ركوردهای گینس به نام خود ثبت كرده است.

این مرد به قدری قدبلند است كه بدون آن‌كه دستان خود را به‌طور كامل بكشد، می‌تواند یك توپ را داخل حلقه بسكتبال بیندازد.

او می‌گوید: «تقریبا هیچ‌كس نمی‌داند هنگامی كه برای نخستین‌بار مرا می‌بیند چه كاری باید انجام دهد اما بچه‌ها بسیار با من مهربان بودند و من ارتباط بسیار خوبی با آن‌ها برقرار كردم. به‌نظر من این ملاقات‌ها می‌تواند به آن‌ها بفهماند همه انسان‌ها با هم تفاوت دارند و هر كس باید از خداوند برای نعمت‌هایش سپاسگزار باشد.» اندازه كف دستان آقای كاسن به 27سانتی‌متر و طول  كف  پاهای او به 34 سانتی‌متر می‌رسد كه باز هم در جهان منحصربه‌فرد است.

او جزو 10 فردی است كه قدشان از 243 سانتی‌متر تجاوز كرده و در 10 سال گذشته هیچ‌كس به بلندی او نبوده است.

سلطان از یك بیماری نادر رنج می‌برد و بدنش به‌طور مرتب هورمون رشد ترشح می‌كند. ابتدا پزشكان تصور می‌كردند این حالت به دلیل رشد یك تومور در مغزش است و با انجام عمل جراحی آن را خارج كردند. ولی رشد آقای كاسن تا چند ماه پیش هم ادامه داشت.

این مرد تا 10 سالگی رشدی كاملا طبیعی داشت اما بعد از ظاهر شدن تومور، زندگی او به‌طور كامل دگرگون شد.


ویدیو مرتبط :
قد بلندترین مرد جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلندترین مار جهان، مرد/ عکس


این مار كه از نوع «پیتون» است و «فلافی» نام داشت، روز گذشته در سن 18 سالگی در باغ وحش «اوهایو» مرد و ركورد بلندترین مار جهان را با خود دفن كرد.

 بلندترین مار جهان با طول هفت متر در سن 18 سالگی در باغ وحش «اوهایو» در آمریكا مرد.

این مار كه از نوع «پیتون» است و «فلافی» نام داشت، روز گذشته در سن 18 سالگی در باغ وحش «اوهایو» مرد و ركورد بلندترین مار جهان را با خود دفن كرد.