سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بفرمایید قورباغه برگر! +عکس


در موزه طبیعت و علم « Orbi Yokohama » واقع در جنوب ژاپن فروش بورگرها با پای قورباغه آغاز شد.

صدای روسیه: در موزه طبیعت و علم « Orbi Yokohama » واقع در جنوب ژاپن فروش بورگرها با پای قورباغه آغاز شد. « دیلی میل» پس از گزارش این خبر نوشت که معرفی این غذا به گشایش نمایشگاه « زهرهای مرگبار» اختصاص دارد. قیمت بورگر قورباغه ای هزار ین – بیش از 8 دلار – است.

بورگر قورباغه ای

این بورگر که از پای قورباغه و کاهو و نان سیاه تشکیل شده است در کافه موزه سرو می شود. بعلاوه در لیست غذای این کافه دسری شامل شده است که با قورباغه های رنگارنگ تزیین شده است. این قورباغه ها از « تفو» بادام و ژله درست شده اند. قیمت آن 580 ین - حدود 5 دلار – است.

نمایشگاه « زهرهای مرگبار» 21 ماه مارس گشایش خواهد یافت و تا 17 ماه مه به کار خود ادامه خواهد داد اما غذای جدید را می توان از حالا خریداری کرد. بازدیدکنندگان می توانند در این نمایشگاه، عنکبوت های مرگبار، ماهی پف کننده، ماهی بزرگ دردنده با بدن صاف و دم تیز و دیگر جانوران زهری را ببینند.

در کافه موزه همیشه بورگری به شکل زمین ( 4 دلار) و « چیز کیک» که شبیه چشمه منشوری بزرگ موجود در پارک ملی « یلوستون» است به فروش می رسد( چهار و نیم دلار).


ویدیو مرتبط :
بفرمایید قورباغه !!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج قورباغه ها برای باران در هند! +عکس



شماری از کشیش های هندی در روستای فقیر نشین "باثخال"، واقع در ولایت "مهاراشترا" جهت بارش باران مراسم عقد برای یک زوج قورباغه برگزار کردند.

 

به گزارش برترین ها این کشیش ها با خواندن مراسم عقد در میان صدها نفر از اهالی این روستا این دو قورباغه را به عقد هم درآوردند به این امید که باران نازل شود.

 

در این مراسم عجیب و سنتی زوج قورباغه به گلهای گوناگون و روغن زعفران که به اعتقاد آنها از منجر به خوشبختی زوجین می شود، مزین شدند.

 

 

قتل شوهر,کشتن شوهر,اخبار حوادث

 

 

 

قتل شوهر,کشتن شوهر,اخبار حوادث

 

 

 

قتل شوهر,کشتن شوهر,اخبار حوادث

 

 

 

منبع:.bartarinha.ir