سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بزرگترین مراسم قربانی کردن انسان +عکس


در بزرگ‌‌ترین و پربیننده‌ترین مراسم قربانی، آزتک‌ها تعداد بیست هزار نفر از مردم، در پایتخت آزتک‌ها به نام تنوکتیت لان، قلب‌های خود را به هوتزیلیو پوکتلی -خدای جنگ- تقدیم کردند.

یک پزشک: در بزرگ‌‌ترین و پربیننده‌ترین مراسم قربانی، آزتک‌ها تعداد بیست هزار نفر از مردم، در پایتخت آزتک‌ها به نام تنوکتیت لان، قلب‌های خود را به هوتزیلیو پوکتلی -خدای جنگ- تقدیم کردند.

برش‌هایی کوتاه از تاریخ – قسمت ۲- سال ۱۴۸۷ میلادی- آزتک‌ها ۲۰ هزار نفر را برای خدای جنگ قربانی کردند!

این جشن تحت نظارت آهوتزوتل -فرمانروای آزتک‌ها- برپا شد و آنها که در دو ردیف ۱۰ هزارنفری منتظر قربانی شدن در مسلخ ایستاده بودند، همگی از افرادی بودند که در شورش شمال اکساکا، شرکت داشته و توسط آزتک‌ها دستگیر شده بودند. آنها در دو سوی محراب و در کنار مذبح بزرگ‌ترین معبد قرار گرفته بودند تا با فرمان آهوتزوتل -پادشاه آزتک- قربانی شوند.

جلادان لباس‌های قربانیان را کنده، سینه‌های آنها را شکافته و قلب آنها را به پای خدای جنگ نثار می‌کردند و بقیه جسد آنها را هم به نذر خدای جنگ می‌سوزانیدند.

برش‌هایی کوتاه از تاریخ – قسمت ۲- سال ۱۴۸۷ میلادی- آزتک‌ها ۲۰ هزار نفر را برای خدای جنگ قربانی کردند!

آنگاه که دسته‌ای از جلادان که خسته می‌شدند، همکاران آنها به هوتزیلو پوکتلی جای آنها را می‌گرفتند و به کشتن ادامه می‌دادند. باز هم با خروج این دسته، مشاوران آهوتزوتل به این کار مبادرت می‌ورزیدند. پس از کنار رفتن این جلادان، عده‌ای دیگر از میرغضبان برای شفائت و تسکین خدایشان و تلفیق این که این قربانیان را در راه رضایت خدایان می‌کشند، به کشتن افراد بدبخت اقدام می‌کردند.


ویدیو مرتبط :
قربانی کردن انسان در مراسم های مایا!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل زن سالخورده به خاطر "چک‌ برگشتی"/ قاتل در مراسم تشییع جنازه قربانی 70 ساله‌اش شرکت کرد + عکس



مردی که زن سالخورده ای از بستگان نزدیک همسرش را به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  حوادث باشگاه خبرنگاران، در ساعت 16:00 مورخه 08/11/1393 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره آتش سوزی در خیابان کارگر شمالی - کوچه بهمن  ، در طبقه دوم یک ساختمان ویلایی دو طبقه  به کلانتری 148 انقلاب اعلام شد .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با حضور تیم آتش نشانی ایستگاه شماره 45 و همچنین عوامل کلانتری در محل و انجام بررسیهای اولیه توسط تیم کارشناسی آتش نشانی مشخص شد که واحد مذکور دچار حریق عمدی شده و خانمی 73 ساله نیز در داخل ساختمان فوت کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار  گفت .

 

اخبار,اخبار حوادث  , قاتل

 

 تحقیقات از محل آتش سوزی :
با حضور کاراگاهان بررسی صحنه جرم اداره دهم و با توجه به نظریه کارشناسی آتش نشانی مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی ، کاراگاهان با انجام بررسی محل وقوع حادثه اطمینان پیدا کردند که فرد یا افرادی که اقدام به ایجاد حریق کرده اند ، بدون ایجاد هرگونه تخریب وارد خانه شدند .

همزمان با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وجوه نقد داخل گاو صندوق بهمراه مقادیری از طلا و جواهرات متعلق به مقتوله مفقود شده که با توجه به نتایج بدست آمده بررسی فرضیه "وقوع جنایت با انگیزه سرقت" در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

با مطرح شدن فرضیه "ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت" ، کارآگاهان به تحقیق از اهالی محل سکونت متوفیه پرداخته و اطلاع پیدا کردند در روز حادثه ی آتش سوزی فردی حدودا 35 ساله مدتی را در نزدیکی محل حادثه تردد داشته است .

شکار تصویر فرد ناشناس :
در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند تعدادی از مجتمع های مسکونی محل وقوع حادثه مجهز به دروبین های مداربسته است ؛ بلافاصله تصاویر دوربین ها مورد بازبینی قرار گرفت و بنا بر اظهارات همسایگان و اهالی محل ، تصویر فرد ناشناس ِ روز حادثه ی آتش سوزی مورد شناسایی قرار گرفت .

 

اخبار,اخبار حوادث  , قاتل


شناسایی هویت فرد ناشناس :
با بدست آمدن تصویر فرد ناشناس و نتابج بدست آمده مبنی بر ورود به محل وقوع حادثه بدون ایجاد هرگونه تخریب و  در نتیجه احتمال آشنا بودن فرد ناشناس ، تصویر این شخص به رؤیت اعضای خانواد متوفیه رسید و بلافاصله این شخص به عنوان یکی از بستگان مورد شناسایی قرار گرفت اما آنها همچنان تأکید داشتند که هیچگونه انگیزه و یا دلیلی در خصوص ارتکاب جنایت توسط این شخص نزد آنها متصور نیست .

دستگیری متهم و اعتراف به جنایت :
با شناسایی هویت فرد ناشناس بنام سعید . ج ( 35 ساله ) و در ادامه تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان در مورخه 25/01/1394 اقدام به دستگیری سعید در محل سکونتش واقع در محدوده میدان مادر ( محسنی ) کرده و او را جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند .

سعید که پس از انتقال به اداره دهم آگاهی و روبرو شدن با دلایل و مدارک ارائه شده از سوی کارآگاهان چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به ارتکاب جنایت و ایجاد حریق عمدی و تلاش برای منحرف کردن مسیر تحقیقات پلیسی اعتراف کرد .

اعترافات متهم :
متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "به دلیل مشکلات مالی و چکی که دست یکی از طلبکاران داشتم ، تصمیم گرفتم تا برای درخواست کمک مالی به یکی از بستگان نزدیک همسرم مراجعه کنم چراکه چک متعلق به حساب همسرم بود و طلبکار قصد داشت تا دستور جلب او را بگیرد ؛ ساعت 09:00 روز حادثه ( 08/11/1393 ) از منزل خارج شده و به سمت خانه متوفیه رفتم اما ایشان برای انجام ورزش صبحگاهی به پارک رفته بود و به همین علت ساعتی در کوچه منتظر ماندم تا ایشان به منزل بازگشت ؛ پس از بازگشت متوفیه از ورزش صبحگاهی ، بهمراه وی وارد خانه شده و در همان راه پله موضوع چک را مطرح کردم ".

متهم در ادامه اظهاراتش در خصوص انگیزه ارتکاب جنایت و ایجاد حریق عمدی گفت : "زمانیکه موضوع چک را مطرح کردم ، متوفیه شروع به سرزنش بنده کرد ؛ در حالیکه منتظر چنین برخوردی نبودم ، مشاجره لفظی مابین ما دو نفر در گرفت و در یک لحظه ، بنده که ابتدا به قصد کمک گرفتن رفته بودم ، اختیارم را از دست داده و با متوفیه گلاویز شدم که ایشان بیهوش شد و بر روی زمین افتاد . بسیار ترسیده بوم ؛ مقتوله را به داخل واحد طبقه دوم منتقل و پس از برداشتن مقداری طلا و جواهرات و همچنین وجه نقد داخل گاو صندوق ، پرده و تعدادی از لوازم چوبی داخل خانه را به آتش کشیده و به سرعت از محل خارج شدم " .

اخبار,اخبار حوادث  , قاتل


متهم در پایان اظهاراتش بیان کرد : " بعداز ظهر همان روز و از طریق بستگان ، خبر مرگ مقتوله و آتش سوزی خانه به همسرم اطلاع داده شد ؛ روز تشییع جنازه و دیگر مراسم های یادبود متوفیه حضور داشتم اما هیچکدام ، از عذاب وجدانم کم نکرد تا اینکه سرانجام دستگیر شدم " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران