سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بزرگترین ساندویچ همبرگر جهان


وی به درخواست و تشویق یکی از شرکت‌های معروف تولید موادغذایی دست به پخت این همبرگر زد.

یک آشپز آمریکایی بزرگ‌ترین ساندویچ همبرگر جهان را به وزن 352 کیلوگرم به کمک دستیار خود تهیه کرد و از این لحاظ رکورددار شد.
 
برت انرایت برای پخت این همبرگر همراه دستیار خود از ساعت 5صبح در یکی از پارک‌های شهر مشغول به آشپزی شد و پس از  15 ساعت تلاش در ساعت 8شب این ساندویچ همبرگر بزرگ را که شامل مقدار زیادی گوشت، نوعی کلوچه، پنیر، سبزیجات، چاشنی‌ و نان بود آماده کرد.


ویدیو مرتبط :
بزرگترین ساندویچ جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخت بزرگترین همبرگر جهان در تورنتو



 

بزرگترین همبرگر جهان

 

یك آشپز موفق شد یك همبرگر به وزن ۲۶۸ كیلوگرم را تهیه كرده و هم‌اكنون در تلاش است تا نامش در كتاب ركوردهای گینس به ثبت برسد.یک استاد آشپز که در طبخ انواع کباب و باربیکیو، مهارت دارد، رکورد پخت و تهیه بزرگترین ساندویچ همبرگر جهان را شکست.

 

به گزارش پیمانه به نقل از ایرانتو، سر آشپز، "تد ریدر" عصر پنجشنبه، همبرگر مذکور را که ۲۶۸ کیلوگرم وزن داشت، طی مراسمی در میدان دانداس تورنتو پخت کرده و به نمایش درآورد.

 

گفته می شود، از نظر غذایی، همبرگر مذکور، برابر ۲،۳۶۰ همبرگر معمولی بوده است.

 

رکورد قبلی پخت غذای مشابه با گوشت چرخ کرده، که در کتاب گینس ثبت شده، تنها ۸۴ کیلوگرم بوده است.تد ریدر اظهار امیدواری کرد که کارشناسان گینس طی دو هفته آینده، رکورد جدید را به نام او به ثبت برسانند.

 

این آشپز کانادایی در عین حال ، خطاب به تماشاگران گفت:" چه کارشناسان این رکورد را بپذیرند و چه قبول نکنند، به هر حال ما آن را طبخ کردیم و الان قصد داریم سرو کنیم.

 

وی افزود:" ما سعی کردیم، همه اصول پخت را رعایت کنیم و مطابق دستورالعمل تهیه شده عمل کردیم.تد ریدر، به همین منظور، از یک منقل ویژه بزرگ استفاده کرد که مجهز به اهرم های مخصوصی برای چرخاندن همبرگر عظیم الجثه بوده است. پخت همبرگر و نان ها، ۶ ساعت بطول انجامید.

 

وزن خمیر نان های مصرفی ۱۳۹ کیلو بوده که پس از پخت به ۴۸ کیلوگرم تقلیل یافت.وی همبرگر مذکور را با کاهو، پنیر، گوجه فرنگی، پیاز قرمز، خیارشور و سس باربیکیو، تزئین کرد.

 

اضافه می شود، در جریان مراسم پخت همبرگر، مبلغ ۸،۵۰۰ دلار نیز از سوی شرکت کنندگان، برای اردوی تابستانی کودکان دارای سوختگی بدن، جمع آوری شد.

اخبار ارسالی به آفتاب (www.aftab.ir)