سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بزرگترین خانواده کوتوله جهان /عکس


خانواده آمریکایی "جانسون" که بزرگترین خانواده کوتوله ها را تشکیل می دهند، از زندگی خود راضی هستند و احساس خوشبختی می کنند.

صبح بخیر: خانواده آمریکایی "جانسون" که بزرگترین خانواده کوتوله ها را تشکیل می دهند، از زندگی خود راضی هستند و احساس خوشبختی می کنند.

به گزارش صبح بخیر، این خانواده متشکل از هفت نفر است و در خانه ای به ارتفاع 3 فوت در ایالت جرجیا زندگی می کنند.

این خانواده هفت نفره متشکل از یک زن و شوهر و پنج فرزند است و همه فرزندان این زوج نیز کوتوله هستند

گفتنی است که قد مادر این خانواده 120 سانتیمتر است.











ویدیو مرتبط :
خانواده ای که با بزرگترین مار پیتون جهان زندگی میکنند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگترین خانواده کوتوله ‌های جهان! /عکس



بزرگترین خانواده کوتوله ‌های جهان! /عکس

بزرگترین خانواده کوتوله‌های جهان که به دلیل یک اختلال ژنتیکی تنها از نظر قدی با افراد معمولی تفاوت دارند، ساکن ایالت «جورجیا» آمریکا هستند.

 

    اخبار,اخبار جدید

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، "آمبر و ترنت جانسون" که صاحب پنج فرزند هستند به دلیل اختلال ژنتیکی "آکندرویلازی" کوتاه‌ قدترین خانواده جهان هستند.

خانواده جانسون که در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بودند در مورد نحوه زندگی‌شان گفتند: «تمام والدین دوست دارند تا شرایط را برای فرزندانشان تسهیل کنند اما ما تلاش کردیم تا به آنان بیاموزیم تا خود را با محیط زندگی سازگار کنند.»

خانواده جانسون تفاوت خود با افراد دیگر را تنها در کوتاه قدتربودن خود می‌دانند و دوست دارند تا فرزندانشان در جهانی بزرگ شوند که برای آنان ساخته نشده است و همانند سایر افراد در خانه‌های معمولی زندگی کنند مثلا برای برداشتن ظرف از کابینت از یک صندلی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، آمبر و ترنت جانسون می‌دانستند این احتمال وجود دارد که فرزندانشان دارای قد معمولی باشند اما برخلاف تصورشان اولین فرزندشان و سپس فرزند دومشان به این مشکل مواجه شدند به همین دلیل برای این که از تولد فرزندان این‌چنینی جلوگیری کنند تصمیم گرفتند سه کودک دیگر را با همین شرایط به فرزندخواندگی انتخاب کنند./جام نیوز

    اخبار,اخبار جدید

 

    اخبار,اخبار جدید