سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بزرگترین حفره ساخت بشر روی زمین +عکس


روسها خدا رو شکر می کنند که هم بساط کمونیسم بر چیده شده و هم معدن میر ازکار افتاده است و گرنه معلوم نبود چه تعداد از آنها در اردوگاه های کار اجباری مجبور بود به جهنم سیبری بروند و در این معدن غول پیکر کار کنند.

تاپ ناپ: روسها خدا رو شکر می کنند که هم بساط کمونیسم بر چیده شده و هم معدن میر ازکار افتاده است و گرنه معلوم نبود چه تعداد از آنها در اردوگاه های کار اجباری مجبور بود به جهنم سیبری بروند و در این معدن غول پیکر کار کنند. معدن میر در نزدیكی شهر Yukutia در شمال روسیه قرار دارد و اگرچه از سال 2001 تا کنون تعطیل شده ولی همچنان به عنوان دومین حفره بزرگی که توسط بشرحفر شده شناخته می شود.

 این غول روسی در سال 1955 کشف شد و پس از توسعه آندر دهه هفتاد میلادی قطر آن 1.2 کیلومتر و عمق آن 525 متر است و پس از معدن مس بینگهام دومین حفره بزرگ دست ساز بشر در جهان است. اندازه این گودال به قدری است که جریان های باد درونی، جریانهای رو به پایینی را به وجود آورده و هلیکوپترها را به خود جذب کرده و موجب سقوط آنها شده. پرواز در فضای بالای این منطقه ممنوع شده است.


















ویدیو مرتبط :
بزرگترین جرثقیل ساخت بشر تا حالا...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگترین سازه های ساخت دست بشر/ عکس


بزرگترین شرکت (Office) در امریکا :