سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

برن سات بازیگر نقش سمر



برن سات بازیگر نقش سمر,سمر

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع

 

جزئیاتی درمورد برن سات بازیگر نقش سمر در سریال عشق ممنوع + عکس

 

برن سات (Beren Saat) متولد 26 فوریه 1984 (7 اسفند 1362) بازیگر ترکیه ایست.

 

او تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در کالج TED آنکارا به پایان رساند و پس از آن برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی به دانشگاه سرمایه (Başkent) رفت. هنگامی که در دانشگاه بود در مسابقه تلوزیونی ستاره ترکیه (Türkiye’nin Yıldızları) شرکت کرد و مقام دوم را بدست آورد.

 

پس از حضور در آگهی بازرگانی یک آبنبات، سات اولین کار تلوزیونی خود را در Aşkımızda Ölüm Var و در نقش خواهر Ece Uslu بازی کرد. در سال 2004 در Aşkımızda Ölüm Var بازی کرد و در 2005، اولین بازی خود را بعنوان بازیگر نقش اول در Aşka Sürgün انجام داد. پس از اینکه در Tomris Giritlioğlu’s Hatırla نقش Yasemin Ünsal را بعنوان نقش اول بازی کرد در سراسر کشور مشهور شد. در سال 2008 او مجدداً با Giritlioğlu در فیلم Güz Sancısı (درد پاییز) همکاری کرد.

 

سات همان سال در نقش Bihter Yöreoğlu در سریال Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) که اقتباسی بروز شده از رمان کلاسیک Halit Ziya Uşaklıgil بود ایفای نقش کرد.

 

بخاطر عملکرد خوب خود جایزه پروانه طلائی “بهترین بازیگر مکمل زن” را دریافت کرد. سات همچنین بعنوان نقش اصلی در فیلم Gecenin Kanatları (بال شب) به کارگردانی Serdar Akar که دسامبر 2009 اکران شد بازی کرده است.

 

او در حال حاضر در سریال “Fatmagul’un Sucu ne” که اقتباسی از رمان “Vedat Türkali” است مشغول به کار است، و نقش کاراکتر اصلی (Fatmagul) را در این مجموعه تلوزیونی که یکی از معتبرترین سریال های تلوزیون ترکیه است بازی می کند. او در این سریال نقش دختر جوانی را بازی میکند که پس از اینکه توسط غریبه ها مورد تجاوز قرار میگیرد زندگی اش دگرگون میشود.

 

منبع:1doost.ir

 

 

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع

 

 

برن سات بازیگر نقش سمر,سمر

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع

 

 

برن سات بازیگر نقش سمر,سمر

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع


 

برن سات بازیگر نقش سمر,سمر

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع


 

برن سات بازیگر نقش سمر,سمر

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع



برن سات بازیگر نقش سمر,سمر

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع


 

برن سات بازیگر نقش سمر,سمر

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع


 

برن سات بازیگر نقش سمر,سمر

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع

 

 

برن سات بازیگر نقش سمر,سمر

عکسهای سمر بازیگر سریال عشق ممنوع

 



ویدیو مرتبط :
عکسهای برن سات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمار آقایی بازیگر جوان از نقش ...



 

 

title=

 

عمار آقایی بازیگر جوان از نقش خود در سریال «از یاد رفته» می‌گوید.عمار آقایی اهل لاهیجان است و بازیگری را از تئاترهای محلی در فرهنگسراهای این شهر آغاز كرده و حدود ۴ سال در این رشته فعالیت كرده است.





اما نخستین تجربه بازی مقابل دوربین را به عنوان بازیگر نقش مرتضی در مجموعه تلویزیونی از یاد رفته كسب كرده است و نكته جالب این كه در نخستین تجربه خود به دلیل شباهتی كه به محمدرضا فروتن دارد، نقش جوانی‌های او را بازی می‌كند و به گفته این بازیگر جوان نقش‌آفرینی و بازی كردن دوران جوانی محمدرضا فروتن یكی از افتخارات بازیگری اوست. با عمار آقایی بازیگر تازه‌كار و امیدوار به آینده گپ كوتاهی زده‌ایم كه می‌خوانید:



▪ چطور شد كه برای بازی نقش مرتضی در سریال از یاد رفته انتخاب شدید؟



ـ گروه تولید مجموعه تلویزیونی از یاد رفته حدود ۵ ماه در شمال كار داشتند. از همین رو آقای حسن‌پور به همراه تیم كارگردانی در مراحل پیش تولید به لاهیجان آمدند و فراخوان دادند.



روزی كه برای پر كردن فرم درخواست رفتم، تعداد بسیاری از علاقه‌مندان دیگر هم آمده بودند تا فرم پر كنند و تست دهند؛ من هم مانند بسیاری دیگر از همشهریان تست بازی دادم و آقای حسن‌پور مرا انتخاب كردند و پس از مدتی تماس گرفتند كه به تنكابن بروم. در آنجا تست گریم و لباس دادم و عاقبت برای بازی در نقش مرتضی پذیرفته شدم و از همان روز اول تصویربرداری كار خود را شروع كردم و جلوی دوربین رفتم و حدود ۸ ماه با گروه بودم.


▪ اولین تجربه مقابل دوربین چه حسی در شما ایجاد كرد؟



ـ در آغاز كمی استرس داشتم چون با دوربین بیگانه بودم. اما با مساعدت خود آقای حسن‌پور تمام استرس و بیگانگی با دوربین طی چند جلسه تمرین از بین رفت؛ در واقع ترسم از دوربین ریخت.


▪ درباره شخصیت مرتضی برایمان بگویید.



ـ مرتضی پسری محجوب و روستایی است كه به اصرار همسر خود در آزمون دانشگاه شركت می‌كند، در رشته پزشكی قبول می‌شود و به دانشگاه می‌آید؛ مرتضی نقش اصلی داستان است و كاراكتری بسیار دوست‌داشتنی به سادگی یك پسر روستایی دارد كه یك دوره از زندگی او كه حدود ۱۷ تا ۳۰ سال است را من بازی می‌كنم و از ۳۰ تا ۴۰ سالگی مرتضی را آقای فروتن بازی می‌كند و در كل این داستان یك دوره ۴۰ ساله از زندگی مرتضی و گلرخ را تعریف می‌كند؛ من دوره جوانی و خامی مرتضی را جلوی دوربین رفتم و محمدرضا فروتن با شخصیت تازه‌تر و پخته‌تری نسبت به گذشته وارد می‌شود و شاهد تجربه‌های جدید از زندگی او هستیم.



▪ متن فیلمنامه چطور بود؟



ـ فیلمنامه این سریال بسیار خوب و عالی بود؛ یك درام عاشقانه و زیبا كه من فكر می‌كنم مردم هنگام پخش ، واقعا به این مجموعه تلویزیونی علاقه‌مند ‌‌شوند.



▪ به عنوان آخرین سوال فكر می‌كنید بازی در این مجموعه در تصمیم‌گیری شما برای ادامه فعالیت در این حرفه موثر است؟


ـ من برای ماندن آمده‌ام و همه تلاش خودم را برای خوب دیده شدن و بازی در كارهای دیگر بویژه سینما به كار می‌گیرم و مطمئن هستم كه موفق شوم..../مصاحبه : جام‌جم آنلاین