سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

برجی به شکل گردباد متحرک +عکس


یک شرکت آمریکایی از طرح‌های ساخت یک برج به شکل گردباد رونمایی کرد که شامل یک رستوران گردان و ایستگاه تحقیقات آب‌و‌هوایی است.

ایسنا: یک شرکت آمریکایی از طرح‌های ساخت یک برج به شکل گردباد رونمایی کرد که شامل یک رستوران گردان و ایستگاه تحقیقات آب‌و‌هوایی است.

 برج گردباد مانند تولسا (Tulsa) که موزه آب‌وهوایی و مرکز تحقیقات اوکلاهاما نیز نامیده می‌شود، به دنبال ابتکار یک روزنامه محلی ارائه شد که از شرکت‌های معماری محلی می‌خواست ایده‌هایی را برای طراحی دوباره شهر اوکلاهاما ارائه دهند.

این طرح توسط شرکت آمریکایی Kinslow, Keith & Todd ارائه شده است. این برج ایستاست، اما ظاهر آن مانند گردباد متحرک است و رستوران گردان در بخش فوقانی آن، بر میزان ظاهر متحرک برج می‌افزاید.

ارتفاع این برج در صورت ساخت، بین 76 تا 91 متر پیش‌بینی شده و با شیشه و پنل‌های فلزی روزنه‌دار پوشیده می‌شود. قرار است که این برج بر روی یک پارکینگ ساخته شود.

کلاس‌های درس و تالار کنفرانس در فضای اصلی گاراژ ساخته می‌شوند، در حالی که خود برج شامل عرشه دیدبانی و آزمایشگاه توفان‌های سخت، موزه آب‌وهواشناسی و تراس بیرونی است.

تعدادی از شرکت‌ها و توسعه‌گران برای عملی‌کردن این طرح ابراز علاقه کرده‌اند.

برجی به شکل گردباد متحرک/تصاویر

برجی به شکل گردباد متحرک/تصاویر

برجی به شکل گردباد متحرک/تصاویر

برجی به شکل گردباد متحرک/تصاویر


ویدیو مرتبط :
گردباد آتشین: شعله های آتش به شکل گردباد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برجی به شکل زیر شلواری! +عکس


این برجی که می بینید شبیه زیر شلواری است که در شهر سوژو در حال تکمیل شدن است.

خبرآنلاین: این برجی که می بینید شبیه زیر شلواری است که در شهر سوژو در حال تکمیل شدن است.

برج ها و آسمان خراشهای چینی به اشکال مختلف ساخته می شود که یکی از آنها آسمان خراش"دروازه شرق" است که می بینید.

بعد از سالها تلاش برای تکمیل شدن این برج 300 متری بالاخره رو به اتمام بوده و چهره شهر سوژو را دگرگون خواهد کرد.

این آسمان خراش نزدیک شانگهای واقع شده و مردم محلی روی اینترنت و در سایت weibo معتقدند که شبیه زیر شلواری است و به همین خاطر به عنوان تفریح و خنده در کنار آن و با آن عکس می اندازند و می گویند به جای دروازه شرق باید نام  آن "شلوار شرق" شود.

معمار و طراح آن کمپانی انگلیسی RMJM بوده که شامل دو برج بوده که در قسمت بالا بهم متصل شده و یکی می شوند.

سوژو در استان جیانگ سو واقع شده و این برج به صورت سمبلیک " دروازه شرق" نام گرفته است. برخی نیز انتقاد کرده و گفته اند این نوع معماری زیبنده شهرشان نیست.