سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

برترین و بدترین فرودگاه‌ها برای خوابیدن!


فرودگاه علاوه بر مکانی برای سوار شدن هواپیما محلی برای انتظار کشیدن نیز است و بسیاری از مردم از زمان انتظار خود برای خوابیدن هرچند کوتاه استفاده می‌کنند و .....

ایسنا: فرودگاه علاوه بر مکانی برای سوار شدن هواپیما محلی برای انتظار کشیدن نیز است و بسیاری از مردم از زمان انتظار خود برای خوابیدن هرچند کوتاه استفاده می‌کنند و در این میان امکانات فرودگاه‌ها برای خوابیدن مسافران چند سالی است که مورد توجه قرار گرفته است؛ به طوریکه برخی موسسات برترین و بدترین فرودگاه‌های جهان برای خوابیدن را معرفی می‌کنند.

وب‌سایتی با عنوان "خوابیدن در فرودگاه" به تازگی نسبت به معرفی برترین و بدترین فرودگاه‌های جهان برای خوابیدن اقدام کرده و برای این امر به فاکتورهای مختلفی از جمله امکانات خواب، راحتی، تمیزی و خدمات توجه کرده است.

این وب‌سایت برای انتخاب فرودگاه‌های برتر از نظرات مردمی نیز استفاده زیادی کرده است.

بر این اساس 10 فرودگاه برتر جهان برای خوابیدن به شرح زیر معرفی شده‌اند:

1- فرودگاه چنای سنگاپور

فرودگاه چنای سنگاپور برای چندمین سال متوالی به عنوان برترین فرودگاه جهان برای خوابیدن انتخاب شده است. از جمله تسهیلاتی که برای مسافران در این فرودگاه در نظر گرفته شده است می‌توان به تعبیه مکان اختصاصی برای خواب مسافران اشاره کرد.

اینترنت وای فای رایگان، تور رایگان سنگاپور، مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، تماشای فیلم سینمایی، استخر و جکوزی از جمله دیگر امکاناتی است که برای مسافران در فرودگاه چنای تدارک دیده شده است.

2- فرودگاه اینچئون سئول

اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان یکی از مهمترین ویژگی‌های فرودگاه اینچئون کره جنوبی است که به همراه پاکیزگی، کارمندان مهربان و صندلی‌های بسیار راحت این فرودگاه را به محل بسیار مناسبی برای خوابیدن مسافران تبدیل کرده است.

3- فرودگاه آمستردام

این اولین سال است که یک فرودگاه غیرآسیایی در رتبه سوم برترین فرودگاه‌های جهان برای خوابیدن قرار می‌گیرد. فرودگاه آمستردام به جهت داشتن صندلی‌های بسیار راحت و امکانات خوب زبانزد است.

4- فرودگاه هنگ‌کنگ

5- فرودگاه هلسینکی

6- فرودگاه مونیخ

7- فرودگاه زوریخ

8- فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور

9- فرودگاه ونکوور

10- فرودگاه فرانکفورت


این وب‌سایت در همین حال بدترین فرودگاه‌های جهان را نیز معرفی کرده که به شرح زیر هستند:

1- فرودگاه Bergamo Orio al Serio

2- فرودگاه بین‌المللی کریستچرچ

3- فرودگاه بین‌المللی Keflavik

4- فرودگاه تگل برلین

5- فرودگاه Eidnhoven



ویدیو مرتبط :
برترین اسکرابر،زمین شور صنعتی در فرودگاه 7-88535444

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین و بدترین بازیکن دیدار غنا و آلمان



 

 

برترین و بدترین بازیکن دیدار غنا و آلمان

دیدارهای دور سوم رقابتهای گروه دی، با برگزاری دو دیدار همزمان دنبال شد. در یکی از این دیدارها،تیم ملی آلمان موفق شد تا یک گل مقابل غنا به برتری دست بیابد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافته بود و در نیمه دوم بازی این مسعوت اوزیل بود که در دقیقه 60، تک گل آلمان را باضربه ای تماشایی به ثمر رساند. بدین ترتیب آلمان به عنوان تیم صدرنشین گروهش روانه مرحله بعد شد و غنا ،تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استرالیا،توانست به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

بدین ترتیب، درمرحله بعدی این رقابتها، آلمان،صدرنشین گروه دی مقابل انگلیس، تیم دوم گروه سی به میدان خواهد رفت و آمریکا، صدرنشین گروه سی مقابل غنا، تیم دوم گروه دی به میدان خواهد رفت.

برترین و بدترین بازیکن این دیدارطبق یک نظرسنجی انتخاب شد

برترین بازیکن میدان:

مسعوت اوزیل، ستاره ترک تبارجوان و جویای نام تیم ملی آلمان که تک گل این دیدار را به ثمر رساند، به عنوان برترین بازیکن میدان شناخته شد

بدترین مرد میدان:

گیان، ستاره غنا فرصتهای متعدد گلزنی را از دست داد و به همین دلیل هم بدترین بازیکن میدان لقب گرفت