سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

برترین دانشمندان جهان در یک عکس!


تصویری که در زیر مشاهده می کنید در سال ۱۹۲۷ و در محل برگزاری کنفرانس سلوی (انستیتو بین‌المللی فیزیک و شیمی) در بروکسل، پایتخت بلژیک گرفته شده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: تصویری که در زیر مشاهده می کنید در سال ۱۹۲۷ و در محل برگزاری کنفرانس سلوی (انستیتو بین‌المللی فیزیک و شیمی) در بروکسل، پایتخت بلژیک گرفته شده است. از جمله چهره های سرشناس حاضر در این عکس می توان به آلبرت اینشتین، نیلز بور، ماری کوری، اروین شرودینگر، ولفگانگ پاولی، ورنر هایزنبرگ و پل دیراک اشاره کرد. بیشتر از نیمی از حاضرین در این عکس، موفق به کسب جایزه ی نوبل شیمی یا فیزیک شده اند و در بین آنها ماری کوری دو بار موفق به دریافت این جایزه شد، هم در فیزیک و هم در شیمی. او تنها کسی است که موفق به کسب چنین افتخاری شده است.

شاید بتوان گفت که مشهورترین کنفرانس سلوی در سال ۱۹۲۷ برگزار شد. در آن سال، معروفترین فیزیکدانان جهان گرد هم آمده بودند تا درباره ی نظریه ی جدید کوانتوم با هم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

قطعا این عکس شایسته ی آن است که با دیگران به اشتراک گذاشته شود و بد نیست به جای این همه پوستر رنگارنگ و گوناگون هنرپیشگان و فوتبالیست ها، گاهی هم نگاهمان را به تماشای این گونه عکس های زیبا بدوزیم بد نیست.


برترین دانشمندان جهان در یک عکس!
تصویر بزرگتر و با کیفیت تر را نیز می توانید از اینـجـا دریافت کنید.


ویدیو مرتبط :
کشف جدید دانشمندان, ماده تاریک، جهان پنهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین اقامتگاه های ساحلی جهان / عکس


 
1. Golden Triangle Resort - Chiang Rai , Thailand