سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

برای سقوط از برج هم باید در صف ایستاد!


مدیر اجرایی برج مخابرایی مالزی اعلام کرد که بیش از یکصد تن قصد دارند تا در یک رویداد پنج روزه از این برج سقوط آزاد داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
ویدیویی جذاب و مهیج از سقوط آزاد از بلندترین برج دبی - نمایش سقوط از بالکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط جرثقیل برج ساز در تهران (+عکس)



محل حادثه یک پروژه ساختمانی مسکونی بود که مرحله گودبرداری آن به پایان رسیده بود و کارگران مشغول اسکلت کاری این پروژه ساختمانی بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین «برج ساز» در شهرک شهید باقری خبر داد و گفت: اپراتور این جرثقیل که یک جوان 25 ساله افغانی بود به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.
 
سید جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت 12:11 ظهر امروز حادثه سقوط جرثقیل تاورکرین در شهرک شهید باقری، بلوار خرم آباد به سامانه 125 اعلام و مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل حادثه یک پروژه ساختمانی مسکونی بود که مرحله گودبرداری آن به پایان رسیده بود و کارگران مشغول اسکلت کاری این پروژه ساختمانی بودند.

ملکی افزود: این جرثقیل که در حال جا به جا کردن ستون های سنگین فلزی از داخل یک تریلر در پایین ساختمان بوده به یکباره از ستون اصلی نگهدارنده خود جدا شده و اپراتور این جرثقیل از فاصله 10 متری به پایین پرتاب شد.

وی گفت: جرثقیل بر روی تریلر سقوط کرده بود و منجر به مسدود شدن مسیر شده بود که با تلاش آتش نشانان قطعات این جرثقیل از روی تریلر جدا و مسیر عبوری منتهی به محل حادثه بازگشایی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: راننده جرثقیل توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 13:10 به این عملیات پایان می دهند.

در دو ماه اخیر دستکم سه مورد حادثه سقوط جرثقیل در نقاط مختلف پایتخت گزارش شده که در این حوادث یک کشته و دو زخمی برجای گذاشته اند.

اخبار,اخبار حوادث,سقوط جرثقیل برج ساز در تهران

 

اخبار,اخبار حوادث,سقوط جرثقیل برج ساز در تهران

 

اخبار حوادث - ایرنا