سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بدترین کریسمس‌های جهان +عکس



 

 

همیشه شروع سال نو میلادی همراه با شادی و خوشی نبوده است در این مطلب شما را با کریسمس های بد جهان که در آنها اتقاقات ناگوای افتاده آشنا می کنیم.

 

کریسمس ۱۹۴۱: کریسمس مرگبار


بدترین کریسمس‌های جهان +عکس


نبرد هنگ کنگ دقیقا در روز کریسمس سال ۱۹۴۱ به پایان رسید و نیروهای مشترک انگلستان و کانادا تسلیم نیروهای ژاپنی شدند. این نبرد با ۲۹۰ کشته و ۴۹۳ نفر زخمی برای انگلیسی ها و کانادایی ها به پایان رسید و باقی سربازان نیز تا پایان جنگ در کمپ اسرای جنگی ژاپن باقی ماندند.

 

 

کریسمس ۱۹۵۳: کریسمس آتشفشانی


بدترین کریسمس‌های جهان +عکس

 

در سال ۱۹۵۳ و بر اثر فعالیت آتشفشانی بدترین حادثه طبیعی تاریخ نیوزلند رخ داده و ۱۵۱ نفر کشته شدند. آتشفشان روآفهو در شب کریسمس فوران کرد و به همراه ۱.۶ متر مکعب از آب دریاچه ای در نزدیک قله آتشفشان به راه افتاد.این موج عظیم با ترکیبی از مواد مذاب، یخ ، برف و آب در بین راه به یک قطار مسافربری برخورد کرد و لوکوموتیو و ۶ واگن مافری را با خود برد.مسلما برای بستگان مسافران این بدترین کریسمس عمرشان بود.

 

 

کریسمس ۱۹۷۴: کریسمس توفانی

در کریسمس ۱۹۷۴ توفان طریسی شهر داروین استرالیا را به معنای واقعی نابود کرد. در حدود ۷۰ درصد امکان غیر مسکونی و ۸۰ درصد از خانه های مسکونی در این توفان نابود شد. ۲۰۰۰۰ نفر بی خانمان شده و ۷۱ نفر کشته شدند. خسارتی چندین میلیون دلاری برجای ماند. در نهایت مردم به جای برگزاری جشن کریسمس در میان باقیمانده خانه های خود به دنبال عزیزان خود بود.

 

 

کریسمس ۱۹۹۰: یک پایان بد برای سه گانه پدر خوانده


بدترین کریسمس‌های جهان +عکس

 

در کریسمس سال ۱۹۹۰ قسمت سوم از سه گانه پدرخوانده با بازی آل پاچینو اکران شد. بسیاری انتظار موفقیتی همچون سری های قبل این فیلم را از پدر خوانده داشتند ولی بر اساس نظرات تماشاگران و منتقدین این فیلم عنوان بدترین فیلم در تاریخ بشریت! را از آن خود کرد.

 

 

کریسمس ۱۹۸۹: جوخه اعدام برای چائوشسکو

بعد از ۱۵ سال ریس جمهوری در کشور رومانی نیکولای چائوشسکو و همسرش النا بعد از یک دادگاه دو ساعته که به صورت مستقیم از تلویزیون رومانی پخش شد به اعدام محکوم شده و در مقابل جوخه اعدام قرار گرفتند. بسیاری از کارشناسان اختناق حاکم بر رومانی و شرایط بد اقتصادی را علت کودتا در رومانی و این پایان وحشتناک برای چائوشسکو می دانند


ویدیو مرتبط :
بدترین بازیگر جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریسمس در جای جای جهان / عکس


کریسمس در جای جای جهان