سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بخشی کوتاه از انیمیشن جدید «زوتوپیا»


تنبل ها وارد می شودند!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

انیمیشن زوتوپیا : تنبل ها وارد می شودند.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن جدید دیزنی : زوتوپیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فابیوس: ایران از بخشی از برنامه هسته‌ای خود کوتاه بیاید



برنامه هسته‌ای ایران

فابیوس: ایران از بخشی از برنامه هسته‌ای خود کوتاه بیاید

وزیر امور خارجه فرانسه طی سخنانی گفت که برای رسیدن به پیشرفت‌هایی، ایران از بخشی از برنامه هسته‌ای خود کوتاه بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه روز پنجشنبه از ایران خواست تا در برنامه هسته‌ای خود «کوتاه» بیاید.

وی که با یک شبکه تلویزیونی صحبت می‌کرد گفت که امیدواریم که در مسیر مذاکرات پیشرفت‌هایی حاصل شود اما پیشرفت تنها در صورتی حاصل می‌شود که ایران با کوتاه آمدن‌هایی که جامعه جهانی می‌خواهد موافقت کند.

وزیر امور خارجه فرانسه گفت: فرانسه و همچنین کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل و جامعه بین‌المللی می‌گوید که ایران می‌تواند حق استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای و نه بمب هسته‌ای را داشته باشد.

فابیوس ادامه داد: تلاش داریم تا پیشرفت‌هایی را محقق کنیم اما برخی مسائل وجود دارد که آیا آنها حق غنی‌سازی اورانیوم در حد 20 درصد و 3.5 درصد را خواهند داشت یا سرنوشت تاسیسات فوردو و دیگر تاسیسات چه می‌شود و ما تمامی این‌ها را بررسی می‌کنیم.

/فارس