سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ببرها هم به دندانپزشکی می روند +عکس


پیشرفت علم دامپزشکی در دنیا و نیاز و درخواست صاحبان حیوانات به مراقبت های بیشتر و ارتقای سطح کیفی خدمات تشخیص و درمانی دامپزشکی را در چند سال اخیر می توان مشاهده کرد.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: حیوانات هم به مراقبت و درمان نیاز دارند اما ریسک درمان حیوانات خطرناک بیشتر است.

پیشرفت علم دامپزشکی در دنیا و نیاز  و درخواست صاحبان حیوانات  به مراقبت های بیشتر و ارتقای سطح کیفی خدمات تشخیص و درمانی دامپزشکی را در چند سال اخیر می توان مشاهده کرد.

این خدمات از حیوانات بی آزار اهلی به حیوانات خطرناک جنگل هم رسیده است. در عکسهای زیر یک دندانپزشک شجاع دندان ببری که ترک خورده ودچار شکستگی شده را ترمیم کرده است.

ببرها هم به دندانپزشکی می روند+تصاویر

ببرها هم به دندانپزشکی می روند+تصاویر

ببرها هم به دندانپزشکی می روند+تصاویر


ویدیو مرتبط :
سپاه ببرها به جنگ تروریست های داعش می روند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آریان و بنیامین در یک روز به صحنه می‌روند + عکس



 

آریان و بنیامین در یک روز به صحنه می‌روند + عکس

 

محسن رجب پور مدیر برنامه های گروه آریان و بنیامین در گفتگو با شبکه ایران گفت: گروه آریان همیشه در کنسرت های خود یک کار‌ و اتفاق جدید را به اجرا می گذارد در این کنسرت هم در نظر دارد با همان ترکیب همیشگی علاوه بر اجرای یک قطعه از آلبوم پنجم و جدید خود یک سوپرایز ویژه نیز داشته باشد.

 

وی افزود: گروه آریان به تازگی مشغول انتشار آلبوم جدید خودش است که به احتمال زیاد قبل از نوروز منتشر می شود.

رجب پورادامه داد: همچنین به واسطه استقبال خوب مردم از بنیامین بهادری این خواننده پاپ و محبوب 3آذر ماه برای مخاطبانش به روی صحنه می رود. وی گفت: بنیامین هم در این کنسرت یک قطعه از آلبوم جدید خود را منتشر می کند.

رجب پور افزود:آلبوم جدید او هم بزودی منتشر می شود. مدیر برنامه های گروه آریان و بنیامین گفت:با توجه به اینکه این دو گروه تحت پوشش ما هستند و از سوی دیگر طرفداران مشترکی دارند علاوه بر این دوکنسرت این برنامه یا آپشن را برای طرفدارانشان در نظر گرفته ایم که 30آبان ماه کنسرتی در دو سانس گروه آریان و بنیامین اجرا کنند که به نظر من یک اتفاق عجیب دربرگذاری کنسرت ها است که دو خواننده پر طرفداردر یک روز به صحنه بروند.

رجب پور افزود:هر کدام از این دو گروه (بنیامین و آریان) وقتی دو آهنگ جدید خود را در کنسرت اجرا می کنند در کاست یک ورژن دیگری منتشر خواهیم کرد که این اتفاق در آلبوم حس می شود.

محسن رجب پور از برپایی کنسرت جدید ارکستر ملی خبرداد و گفت:ارکستر ملی 25و 26آبان ماه کنسرتی متفاوت با اجرای قطعات جدید خواهد داشت.

وی افزود: در این برنامه مجموعه ای از برگزیده های آثار استاد علی تجویدی با صدای علیرضا قربانی به رهبری بردیار کیارس در سالن همایش های برج میلاد ساعت 20:30برگزار می شود.

رجب پور در پایان گفت:قطعات این کار برعهده فردین خلعتبری،بردیار کیارس،میلاد عمرانلو و بهزاد عبدی بوده است.... ./inn.ir