سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

با 750 جفت جوراب چه کار ها میتوان کرد؟!


یک هنرمند چینی با استفاده از 750 جفت جوراب مشکی و سفید، تصویری از کارگردان چینی ژانگ ییمو به وجود آورده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک هنرمند چینی با استفاده از 750 جفت جوراب مشکی و سفید، تصویری از کارگردان چینی ژانگ ییمو به وجود آورده است.



















ویدیو مرتبط :
در یک دقیقه میتوان چه کار کرد؟)زیرنویس فارسی(

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک جفت جوراب؛ 1200 دلار! +عکس


برند آلمانی تولید جوراب فالکه به تازگی گران قیمت ترین جوراب های دنیا را به عنوان بخشی از کلکسیون پائیز/زمستان خود معرفی کرده است. قیمت یک جفت از این جوراب ها 1200 دلار است، ولی کاملاً ارزشش را دارد، زیرا از نادرترین و گرانترین پشم دنیا یعنی پشم ویکونیا بافته می شود.

 
 
 
 
  صبح بخیر:برند آلمانی تولید جوراب فالکه به تازگی گران قیمت ترین جوراب های دنیا را به عنوان بخشی از کلکسیون پائیز/زمستان خود معرفی کرده است. قیمت یک جفت از این جوراب ها 1200 دلار است، ولی کاملاً ارزشش را دارد، زیرا از نادرترین و گرانترین پشم دنیا یعنی پشم ویکونیا بافته می شود.



ویکونیا که حیوان ملی کشور پرو محسوب می شود، از خانواده لاما است. این موجوداات منحصر بفرد در خطر انقراض قرار دارند و در ارتفاعات کوه های آند در آمریکایی جنوبی زندگی می کنند و بدست آوردن پشم آنها بسیار دشوار است. از آنجائیکه نمی توان آنها را اهلی کرد، هر دو سال یکبار این حیوانات وحشی را می گیرند و پشم آنها را می چینند. از هر حیوان فقط نیم کیلوگرم پشم بدست می آید و به همین دلیل این پشم بسیار نادر است.



پشم ویکونیا جزو نازک ترین الیاف دنیاست که قطر آن فقط 12 میکرون است. بخاطر نازک بودن الیاف این پشم، نمی توان آن را رنگ کرد زیرا از بین می رود. بنابراین جوراب های ویکونیای فالکه فقط در یک رنگ یعنی قهوه ای مایل به طلایی (یعنی رنگ طبیعی پشم حیوان) یافت می شود.



فالکه 20 عدد پولیور ویکونیا نیز تهیه کرده و هر پلیور 3000 دلار قیمت دارد.