سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

با قدبلندترین زوج دنیا آشنا شوید +عکس


قرار است نام زوجی که در تصویر زیر می‌بینید به عنوان بلندترین زوج دنیا در کتاب رکوردهای گینس 2016 به ثبت برسد.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: قرار است نام زوجی که در تصویر زیر می‌بینید به عنوان بلندترین زوج دنیا در کتاب رکوردهای گینس 2016 به ثبت برسد.

با قدبلندترین زوج دنیا آشنا شوید + عکس

این زوج روی هم‌رفته قدشان 13 پا و 10.72 اینچ است (بیش از 4.2 متر).

سان مینگ و زو یانگ اهل پکن هستند و ثبت رکورد آنها در کتاب گینس 2016 قطعی شده است.

رکورد قبلی متعلق به زوجی بود که قدشان روی هم 4 متر و 37 سانتی‌متر بود. به گفته آنها انجام کارهای روزمره‌ای مثل سوار هواپیما و ماشین شدن برایشان دشوار است اما سعی کرده‌اند با آن کنار بیایند.

این زوج بلندقد هر دو ورزشکارند. سان بازیکن بسکتبال و زو بازیکن هندبال است و همدیگر را در مسابقات ملی چین در سال 2009 ملاقات و در سال 2013 ازدواج کردند.

سان مینگ می‌گوید: چین کشوری متفاوت با فرهنگ متفاوت است. در چین اگر شما بلندقد باشید و بخواهید با مثلا زنی ازدواج کنید که 5 پا قد دارد، آن وقت پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و می‌گویند باید با دختر بلندقدتری ازدواج کنی. همیشه امیدوار بودم با فردی بلند ازدواج کنم اما هیچ وقت تصورش را نمی‌کردم که تا به این اندازه بلند باشد.


ویدیو مرتبط :
‫با 10خانه گرانقیمت در دنیا آشنا شوید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با عاشقترین زوج هالیوودی آشنا شوید +عکس



به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: "داستین هافمن" و همسرش رکورد دار یکی از طولانی ترین ازدواجهای هالیوودی هستند . آنها کارنامه 32 سال زندگی مشترک عاشقانه و رومانتیک را به همراه دارند و به نظر میرسد بعد از گذشت این مدت "داستین هافمن" بیش از گذشته عاشق همسر خود "لیزا" است.

 

با عاشقترین زوج هالیوودی آشنا شوید

 

"هافمن" 75 ساله به همراه همسرش در یک جشنواره سینمایی در پاریس حضور دارند و زمانیکه این برنده جایزه اسکار در مقابل دوربین های خبری گونه همسرش را بوسید باعث شد تا لقب عاشقترین زوج هالیوودی به آنها اطلاق شود.

لیزا 58 ساله دومین همسر این هنرپیشه معروف است و جالب است بدانید وقتی این دو برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی با هم آشنا شدند داستین هافمن 27 ساله و لیزا 10 ساله بوده اند.

 

با عاشقترین زوج هالیوودی آشنا شوید

 

لیزا میگوید همان زمان که برای اولین بار او را دیدم به همه گفتم من روزی همسر او خواهم شد. آنها در سال 1980 ازدواج کردند و اکنون دارای 4 فرزند هستند.

"داستین هافمن" معتقد است 32 سال زندگی مشترک مدت زمان زیادی نیست اما چون در میان ستاره های هالیوودی عدم تعهد و خیانتها همیشه دیده میشود این ازدواج به امری جالب و شگفت انگیز تبدیل شده است.

منبع: گروه خبری پرداد