سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

با تغییر نور، این نقاشی‌ها هم تغییر میکنند!


همه ما در طول عمرمان شاهکارهای نقاشی زیادی را مشاهده کرده‌ایم؛ تصویرهایی که به زیبایی تمام روی بوم نقاشی خودنمایی می‌کنند.

وبسایت ترنجی - سحر حاصلی: همه ما در طول عمرمان شاهکارهای نقاشی زیادی را مشاهده کرده‌ایم؛ تصویرهایی که به زیبایی تمام روی بوم نقاشی خودنمایی می‌کنند. تا به حال به این فکر افتاده‌اید که همین آثار شاهکار و بسیار زیبا، در مکان‌های کم نور و تاریک چطور به نظر می‌رسند؟ آیا باز هم به همین اندازه خیره‌کننده و چشم‌نواز هستند؟ اجازه بدهید با هم رو راست باشیم، واضح است که تمام این بی‌نظیر هنرمندی‌ها تنها و تنها در شرایط نوری مناسب و ایده‌آل در بهترین حالت دیده می‌شوند. در واقع کافی است کمی نور جابه‌جا شود تا ببینید که چطور جلوه‌ی اولیه از کف می‌رود و به جای آن منظره‌ای از رنگ‌های کدر و نامشخص فضا را پر می‌کند.

هنرمندی فوق‌العاده خلاق با استفاده از رنگ‌هایی که در نور کم دچار درخشش می‌شوند، نقاشی‌هایی کشیده است که شما می‌توانید در طیف نوری مختلف همان تصویر را به شکل‌های مختلفی ببینید. واقعا جالب است که استفاده از این رنگ‌ها چنین تغییر جذابی در شمایل نقاشی‌ها ایجاد می‌کنند. حال آن که در حالت معمولی هیچ اثر خاص و غیر طبیعی از خودشان نشان نمی‌دهند. به گفته این هنرمند، او معتقد است که هنر خوب را می‌بایست در هر ساعت از روز با هر نوری بتوان مشاده کرد و از آن لذت برد. وی با این تفکر دست به خلاقیت زده و این زیبا تابلوها را فراهم آورده است. در ادامه با مشاهده چندین تصویر از نقاشی‌های درخشنده، چشمه‌ای هر چند کوچک از این هنر را با هم به نظاره خواهیم گرفت:

این نقاشی‌ها در طیف نوری مختلف، متفاوت می‌درخشند

این نقاشی‌ها در طیف نوری مختلف، متفاوت می‌درخشند

این نقاشی‌ها در طیف نوری مختلف، متفاوت می‌درخشند

این نقاشی‌ها در طیف نوری مختلف، متفاوت می‌درخشند

این نقاشی‌ها در طیف نوری مختلف، متفاوت می‌درخشند

این نقاشی‌ها در طیف نوری مختلف، متفاوت می‌درخشند


ویدیو مرتبط :
چرخه تغییر شب و روز-نمایی از این تغییر در جنگل آنریل 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منابع آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی پیام نور تغییر کرد



 

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی پیام نور تغییر کرد

 

آخرین تغییرات منابع آزمون دوره فراگیر کارشناسی ارشد در رشته های زمین شناسی، مهندسی عمران و مهندسی شیمی و دوره فراگیر کارشناسی رشته کشاورزی و منابع طبیعی اعلام شد.

آخرین تغییرات منابع آزمون از سوی دانشگاه پیام نور اعلام شده است و سئوالات آزمون بر اساس تغییرات جدید طرح خواهد شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از تغییرات اعمال شده مطلع شوند.

کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون‌های کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 27 و 28 اردیبهشت ماه 90 توزیع و سه آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور در روز 30 اردیبهشت ماه 90 برگزار می شود.

نتایج این آزمون ها در نیمه اول شهریور ماه 90 اعلام خواهد شد...../تحلیل:عصرایران