سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

با این صندلی موبایلتان را شارژ کنید +عکس


این صندلی Moov نام دارد که با نصب 288 کریستال و استفاده از ویژگی اثر فشاربرقی/ Piezoelectric تولید انرژی می‌کند و از طریق پورت یو اس بی انرژی را منتقل می‌کند.

وبسایت خبرآنلاین: این صندلی Moov نام دارد که با نصب 288 کریستال و استفاده از ویژگی اثر فشاربرقی/ Piezoelectric تولید انرژی می‌کند و از طریق پورت یو اس بی انرژی را منتقل می‌کند.
 
پدیده پیزوالکتریک با اعمال نیروی خارجی روی سرامیک یا کریستال میدان الکتریکی ایجاد می‌کند و آنچه در ساخت صندلی Moov بکار رفته همین فناوری با استفاده از 288 کریستال است که داخل صندلی تعبیه‌شده و با حرکت فردی که روی صندلی می‌نشیند، برق تولید می‌کند.
 
«ناتالی توگلز» طراح هلندی این صندلی می‌گوید باتری نیز داخل صندلی تعبیه‌شده تا برق تولیدشده را در خود ذخیره کند.

عکس/ روی این صندلی بنشینید تا موبایلتان شارژ شود

عکس/ روی این صندلی بنشینید تا موبایلتان شارژ شود

عکس/ روی این صندلی بنشینید تا موبایلتان شارژ شود

عکس/ روی این صندلی بنشینید تا موبایلتان شارژ شود


ویدیو مرتبط :
دیگر موبایلتان هیچ جا بدون شارژ نخواهد ماند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعتی که با آب شارژ می شود! (+عکس)



 

 


شارژ

 

 

 

مهر: آیا از تعویض باتری ساعت زنگدار کنار تحت خود خسته شده اید؟ بنابراین می توانید ساعت جدیدی تهیه کنید که به هیچ منبع  الکتریکی نیاز ندارد و تنها با نیروی آب شارژ می شود.

این ساعت رومیزی نه با باتریهای آلکالاین و نه با جریان برق از طریق اتصال به پریز شارژ می شود. این ساعت می تواند به طور مرتب تاریخ، زمان و حتی دمای اتاق را نشان دهد و سر ساعت کوک شده زنگ بزند.

برای تامین انرژی این ساعت کافی است محفظه ای که در پایه آن قرار دارد را با آب معمولی شیر پر کنید..../تحلیل:مهر