سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

باور کنید فوتوشاپی در کار نیست! +عکس


گاهی عکس‌هایی می‌بینیم که باورش دشوار است که بدون دستکاری و فوتوشاپ خلق شده‌باشند. این کاری است که پیش‌تر، توسط «کریستی میشل» در پروژه‌ی «سرزمین عجایب» نیز انجام شده‌است.

یک پزشک: گاهی عکس‌هایی می‌بینیم که باورش دشوار است که بدون دستکاری و فوتوشاپ خلق شده‌باشند. این کاری است که پیش‌تر، توسط «کریستی میشل» در پروژه‌ی «سرزمین عجایب» نیز انجام شده‌است.

در این راستا، یک هنرمند اهل کره‌جنوبی به نام «لی جی یونگ» هم دست به خلق تصاویری فانتزی و فاقد فوتوشاپ زده. علاوه بر این، کار او این مزیت را دارد که تمام عکس‌ها را در استودیویی کوچک به ابعاد ۲۴۰×۴۱۰×۳۶۰ (مقیاس سانتی‌متر) ثبت کرده‌است.

تصاویری که مشاهده می‌فرمایید، بخشی از تصاویر پروژه‌ی «عرصه‌ی ذهن» است و از رئال‌ترین تا فانتزی‌ترین اجزای تصاویر بدون هیچ دستکاری‌ای خلق شده‌اند. دنیایی که یونگ خلق کرده، بخشی از تجربه‌ی سفرش به دنیای درون بوده‌است.

این تصاویر که «جزئی از قلب، خاطره و رویاهای» عکاس توصیف شده، از شروع تا پایانش چندین ماه به طول انجامیده، چرا که تمام دکورها باید با دست ساخته می‌شدند. بخشی از این تصاویر، در ادامه‌ی پست می‌آید.





















ویدیو مرتبط :
رعد و برق فوتوشاپی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی که کار دست آدم می دهد