سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بانوان محترم؛ وحشتناکترین رانندگان جهانی!


 
 
 
 
بانوان محترم وحشتناکترین رانندگان جهانی



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

 


ویدیو مرتبط :
بانوان محترم و وحشتناکترین رانندگان جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابهام در اعزام بانوان فوتسالیست به جام جهانی کوچک



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با توجه به برگزاری جام جهانی در گواتمالا، بانوان فوتسالیست منتظر پاسخ این کشور برای گرفتن ویزا هستند.

جام جهانی کوچک در سال 2015 در حالی به میزبانی گواتمالا برگزار می‌شود که هنوز در اعزام بانوان فوتسالیست کشورمان به این رقابت‌ها ابهاماتی وجود دارد.

با توجه به اینکه گواتمالا در ایران سفارتخانه ندارد، بانوان باید یا از طریق مکزیک اقدام کنند و یا ویزای شینگن آلمان را بگیرند. اگرچه مکزیک در مسیر سفر ایران به گواتمالا قرار دارد، اما ایران برای گرفتن ویزای مکزیک هم مشکلاتی دارد به این صورت که اگر این کشور به یکی از بانوان ایران ویزا ندهد ورزشکار باید به تنهایی از مکزیک به ایران برگردد.

البته مسئولان فدراسیون از گواتمالا درخواست کرده‌اند که برای ملی‌پوشان ایران ویزای فرودگاهی تهیه کند به همین منظور از دو هفته پیش کپی پاسپورت‌ها به این کشور ارسال شده، اما گواتمالا هنوز پاسخی به درخواست ایران نداده است.

ملی‌پوشان فوتسالیست ایران سال گذشته هم به دلیل دور بودن مسیر و هزینه زیاد به کاستاریکا اعزام نشدند، اما امسال با توجه به قهرمانی‌شان در آسیا قرار شد با وجود هزینه زیاد به گواتمالا اعزام شوند که حالا در انتظار به سر می‌برند.

تمرینات ملی‌پوشان برای حضور در این رقابت‌ها آغاز شده است. فروزان سلیمانی در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: به ما از همان ابتدا هم گفته بودند که ممکن است با دلیل مشکلاتی که برای گرفتن ویزا وجود دارد به جام جهانی اعزام نشویم، اما گفتند که تمرینات را شروع کنیم تا بازیکنان در صورت اعزام آماده باشند.

جام جهانی کوچک اوایل آذر برگزار می‌شود.

 

اخبار ورزشی - فارس