سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بانمک ترین سوژه این روزها! +عکس


یک عکاس کالیفرنیایی آخرین کلکسیون از عکس هایش را منتشر کرده که تبدیل به یکی از مجموعه های بانمک و محبوب در فضای اینترنت شده است. گریس چون نام عکاسی اهل لوس آنجلس است که سوژه عکس های او سگ ها و گربه ها هستند.

 
 
 

صبح بخیر: یک عکاس کالیفرنیایی آخرین کلکسیون از عکس هایش را منتشر کرده که تبدیل به یکی از مجموعه های بانمک و محبوب در فضای اینترنت شده است. گریس چون نام عکاسی اهل لوس آنجلس است که سوژه عکس های او سگ ها و گربه ها هستند. او در مجموعه عکس های جدیدش پسرش را کنار سگ خانواده قرار داده و لباس های مشابه به هر دو پوشانده و از آنها عکاسی کرده است. نتیجه کار کلکسیونی بانمک با عنوان "زوئی و جاسپر: سگ نجات و پسرک" است.

عشق خانم چون به حیوانات فراتر از حیوانات خانگی است، او در اوقات فراغتش از سگ های بی پناه در خیابان های لوس آنجلس عکس می اندازد و سعی می کند برای آنها خانه ای بیابد. زوئی نیز یکی از این سگ های نجات یافته است که او آن را برای پسرش جاسپر به خانه آورده و از آن مراقبت می کنند. حالا زوئی و جاسپر دو دوست جدانشدنی هستند.

















ویدیو مرتبط :
برنامه آن روزها این روزها شبکه تهران - رزمنده بهابادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوژه های روز آخر اجلاس سران +عکس


آخرین روز اجلاس سران نم با فشردگی مذاکرات هیأت‌های اعضاء همراه بود. در زمان تنفس گاهی ژست‌های میهمانان و خبرنگاران صحنه‌های جالبی را پدید می‌آورد.