سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

باز هم جنایت شکارچیان ایرانی ... +عکس


لاشه های شکار شده دو راس بزغاله کوهی که توسط یک شکارچی در منطقه حفاظت شده کوه خاییز شهرستان کهگیلویه شکار شده بود، توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان باز پس گرفته شد.

ایرنا: لاشه های شکار شده دو راس بزغاله کوهی که توسط یک شکارچی در منطقه حفاظت شده کوه خاییز شهرستان کهگیلویه شکار شده بود، توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان باز پس گرفته شد. عکس های ایرنا در این رابطه را در زیر می بینید.

پس گرفتن لاشه دو بزغاله‌کوهی از شکارچیان

پس گرفتن لاشه دو بزغاله‌کوهی از شکارچیان

پس گرفتن لاشه دو بزغاله‌کوهی از شکارچیان

پس گرفتن لاشه دو بزغاله‌کوهی از شکارچیان


ویدیو مرتبط :
جنایت شکارچیان در حق ببر +16

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه شهروند ایرانی-آلمانی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در سوریه آغاز شد (+عکس)



رسیدگی قضایی به پرونده آریا لاجوردی، شهروند آلمانی دارای اصالت ایرانی، به اتهام ارتکاب جنایات جنگی در سوریه و عضویت در یک گروه اسلامگرای افراطی روز سه‌شنبه در فرانکفورت آغاز شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، آریا لاجودی ۲۱ ساله متهم است در بهار سال ۲۰۱۴ در سوریه همراه با دو جنگجوی دیگر، با دو سر بریده به نیزه کشیده شده عکس گرفته و این تصویر را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده است. یکی از شعب کیفری دادگاه تجدید نظر شهر فرانکفورت که رسیدگی به این پرونده را برعهده دارد، آریا لاجوردی را به تلاش برای ارتکاب جنایت جنگی متهم کرده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دادستانی فدرال آلمان معتقد است که آریا لاجوردی و دو همقطارش با هدف تحقیر دو «بی‌ایمان» به قتل رسیده، این عکس را در فضای مجازی منتشر کرده اند. درباره هویت این دو مقتول خبری منتشر نشده است.

آریا لاجوردی در اکتبر سال ۲۰۱۵ با حکم قضایی در منزل خود در فرانکفورت دستگیر شد و از آن زمان تاکنون در بازداشت موقت به سر می‌برد. احتمالا وی در سال ۲۰۱۴ و با هدف پیوستن به یکی از گروه‌های اسلامگرای افراطی به سوریه سفر کرده است.

این محاکمه، نخستین رسیدگی قضایی به پرونده‌های شهروندان آلمانی متهم به ارتکاب جنایات جنگی در سوریه و عراق است. به گفته یک سخنگوی دادستان فدرال آلمان، دستگاه قضایی این کشور در حال تکمیل ۱۰ پرونده با اتهامات مشابه است. به علاوه حدود سی نفر دیگر نیز به اتهام عضویت در گروه‌های تروریستی در انتظار محاکمه هستند.