سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بازی معمای اتمی!


در این بازی باید اتم هایی که با هم پیوند شیمیایی برقرار کرده اند را به گونه ای از هم جدا کنید که در پایان هیچ اتمی در صفحه باقی نماند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک بازی فکری جذاب برای علاقه مندان به بازی های فکری و معما گونه. در این بازی باید اتم هایی که با هم پیوند شیمیایی برقرار کرده اند را به گونه ای از هم جدا کنید که در پایان هیچ اتمی در صفحه باقی نماند.

با کلیک بر هر پیوند آن حذف میشود. دقت کنید که با برخورد هم نوع هاست که هر پیوند از بین می رود.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

بازی معمای اتمی!


ویدیو مرتبط :
نظریه بازی ها ۱ - مفهوم بازی و بازی معمای زندانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معمای بازی نکردن کرار برای شاهین



 

 

جاسم کرار , هافبک عراقی شاهین , بازیکن

 

هافبک عراقی شاهین در دیدار با ذوب آهن هم غایب است. ماجرای جاسم کرار آیا فقط مصدومیت اوست؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، جاسم کرار هافبک عراقی شاهین در دیدار با ذوب آهن هم غایب است. او هفتمین بازی تیمش را نیز از دست می دهد تا برای 11بازی باقیمانده با احتساب بازی باقی مانده از جام حذفی به ازای هر بازی 49 میلیون تومان و در قبال هر دقیقه بازی 544 هزار تومان دریافت نماید. کرار هم مانند دلار نرخش مدام تغییر می کند و البته این یکی سیر سقوطی ندارد و540 میلیون پرداختی بابت او هر بار با بازی نکردنش، به ضرر شاهین می چرخد و بر مقسوم علیه کمتری تقسیم می شود.

ماجرای جاسم کرار آیا فقط مصدومیت اوست؟ یک منبع موثق موضوعی غیر از این را می گوید. موضوعی که شاید تاکنون در بازی نکردنش نقشی نداشته اما در صورت بازی کردنش می تواند دردسر ساز شود.

شاهینی ها در ابتدای فصل با مهاجمی عراقی به نام حسام ابراهیم علی قرارداد بستند و این قرارداد ثبت نهایی شد. وی اما بنا به دلایلی نامعلوم از ایران رفت ولی نامش همچنان در فهرست شاهینی ها قرار داشت. اینکه او فسخ قرارداد امضا کرد یا نکرد موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم.

در نیم فصل، شاهینی ها برای جذب کرار مجبور به خروج نام این بازیکن از لیست بودند زیرا لیست آنها جای خالی نداشت. حسام ابراهیم علی در ایران نبود اما محمد مومنی مربی سابق شاهین مدعی شد برگه فسخ قرارداد با وی همان ابتدای فصل، تنظیم شده و نزد اوست. این برگه به سازمان لیگ ارائه گردید اما یک مشکل داشت. امضای روی فسخ قرارداد با امضای دفاتر سازمان لیگ و زیر قرارداد نمی خواند!

آلبرت گریگوریان از مسئولان سازمان لیگ این موضوع را به شاهینی ها اعلام می کند و با رایزنی بسیار عاقبت قرارداد حسام ابراهیم علی فسخ می شود ولی این مسئول به نمایندگان شاهین می گوید من در صورتی که شکایت و اعتراضی در این باره مطرح گردد مسئول نیستم وهر کسی می تواند عدم تشابه این دو امضا را متوجه شود.

شاهینی ها معتقدند امضاء مربوط به شخص حسام ابراهیم است ولی در لحظات آخر با تعجیل امضا کرده و ممکن است کمی مغایر با آن امضا روی قرارداد باشد.

حالا خبر می رسد برخی باشگاه ها از ماجرا با خبر شده اند و این با خبر بودن به گوش شاهینی ها هم رسیده است و درصددند برای این مشکل راهی بیابند زیرا در چنین شرایطی با شکایت باشگاه های دیگر ممکن است بازی هایی که این هافبک عراقی در آن حضور داشته اگر بازی کند سه بر صفر شود.