سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بازی فوق العاده Earn To Die 2012


یک بازی فوق العاده جذاب، هیجانی و پرطرفدار که مطمئنا شما را پای کامپیوتر میخکوب میکند!

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک بازی فوق العاده جذاب، هیجانی و پرطرفدار که مطمئنا شما را پای کامپیوتر میخکوب میکند!

در این بازی شما دو فضای کلی دارید. یکی فضای بازی و میدان مسابقه که شما باید تا میتوانید با خودرو زامبی ها را بکشید و امتیاز جمع کنید. فضای دوم و فضای مهمتر بازی، تعمیرگاه و یا فروشگاه قطعات خودروی شماست که شما در هر مرحله پس از جمع کردن مقداری امتیاز توانایی اضافه کردن ابزار و تجهیزات بهتری به خودرو تان را بدست می آورید تا از آن برای جمع کردن امتیاز بیشتر استفاده کنید.


بازی در میدان مسابقه با دکمه های جهت گر و بازی در تعمیرگاه با ماوس انجام میگیرد و اگر پول تان به خرید تجهیزات برسد آن ابزار و وسیله برای کلیک شدن فعال میگردد و با کلیک کردن به خودروی شما اضافه میشود. پس از تغییرات مورد نظر در تعمیرگاه روی GO در بالای صفحه کلیک و وارد بازی شوید.

آنقدر این روند جذاب را ادامه دهید تا تمام تجهیزات لازم برای شما فعال و خودروتان کاملاً تجهیز شود، در آن لحظه هست که شما مجوز دسترسی به خودروی بعدی را خواهید داشت که خودروی بهتری است و بدین ترتیب ادامه دهید.

این بازی یکی از بازی های پر طرفدار گجت های اندرویدی و iOS می باشد که ما نسخه فلش و آنلاین آن را برای شما مهیا کردیم و امیدواریم لذت ببرید.

حجم بازی به خاطر کیفیت آن نسبتاً بالاست. مطمئناً از شکیبایی حین بارگذاری آن پشیمان نخواهید شد.

در تصاویر زیر دو فضای بازی برای شما به نمایش گذاشته شده است. با کلیک بر روی یکی از عکس ها وارد بازی شوید.

بازی فوق العاده Earn To Die 2012

بازی فوق العاده Earn To Die 2012


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Earn to Die 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Earn to Die Lite برای اندروید


Earn to Die بازی فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و زامبی می باشد که در آن شما با کامیون قدیمی خود در صحرایی که توسط زامبی ها احاطه شده است، می روید تا زامبی ها را یکی پس از دیگر با اسلحه ها و یا زیر گرفتن آن ها از بین ببرید.





صبح بخیر :
Earn to Die بازی فوق العاده هیجان انگیز و بسیار زیبا در سبک بازی های اکشن و زامبی برای اندروید می باشد که در آن شما با کامیون قدیمی خود در صحرایی که توسط زامبی ها احاطه شده است، می روید تا زامبی ها را یکی پس از دیگر با اسلحه ها و یا زیر گرفتن آن ها از بین ببرید.

کامیون شما بنزین بسیار کمی دارد و شما با جمع اوری سکه های موجود در مسیر به افزایش میزان بنزین ماشین خود کمک می کنید تا بیشتر روشن بماند! شما باید از میان این زامبی ها به سلامت عبور کنید تا بتوانید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید.

با بدست آوردن پول به افزایش تجهیزات و ارتقای ماشین و سلاح خود بپردازید و لحظاتی هیجان آور را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان آورید. اگر از طرفداران بازی های زامبی هستید، پیشنهاد می کنیم بازی Earn to Die را امتحان کنید چرا که از امتحان کردن آن پشیمان نخواهید شد!



برای دریافت برنامه کلیک کنید