سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بازی دوچرخه سواری!


یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده که در آن شما باید با دوچرخه از درب ورودی شروع به حرکت کرده و با عبور از همه موانع سخت و دشوار به کلید طلایی درب رسیده و آن را بدست بیاورید و دوباره به درب خروجی باز گردید تا قفل در را باز کرده و به مرحله بعد بروید.

 
 
 

صبح بخیر: یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده که در آن شما باید با دوچرخه از درب ورودی شروع به حرکت کرده و با عبور از همه موانع سخت و دشوار به کلید طلایی درب رسیده و آن را بدست بیاورید و دوباره به درب خروجی باز گردید تا قفل در را باز کرده و به مرحله بعد بروید.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.



ویدیو مرتبط :
دوچرخه سواری معرکه .یارو همه کار میکنه الا دوچرخه سواری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهارمین طلای کاروان کشور در بازی های آسیایی/دانشور در دوچرخه سواری،پرچم ایران را بالا برد



اخبار,اخبارورزشی,بازی های آسیایی

 
 اخبار ورزشی - چهارمین طلای کاروان کشور در بازی های آسیایی/دانشور در دوچرخه سواری،پرچم ایران را بالا برد

 دانشور می گوید از تمام وجودش برای گرفتن این مدال مایه گذاشته است.

به گزارش خبرآنلاین به بازی های آسیایی؛در ادامه روز ششم بازی‌های آسیایی، محمد دانشور که در ماده کایرین دوچرخه‌سواری موفق شده بود به فینال این رقابت‌ها راه یابد، در فینال در رقابت با حریفانی از چین، ژاپن و مالزی موفق به کسب مدال طلا شد.

این در حالی است که پراش دیگر دوچرخه سوار ایران که از راهیابی به فینال باز مانده بود برای کسب مقام هفتم تا دوازدهمی رقابت کرد که در پایان در رده دهم قرار گرفت.

 دانشور پس از کسب این مدال طلا گفت:«خدا رو شکر می کنم که تلاش هایم نتیجه داد.حریف های سرسختی داشتم .سطح مسابقات بالا بود . حریف کره ای  تلاش می کرد که با استفاده از میربانی به مقام اول برسد ولی من از تمام وجودم مایه گذاشتم تا هم دل مردم را خوسحال کنم و هم اولین مدال دوچرخه سوای رو به دست بیاورم.»


  اخبار ورزشی - خبرآنلاین