سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بازی آنلاین فوتبال سه بعدی


بهترین بازی فوتبال آنلاین سه بعدی با کیفیت و امکاناتی بی نظیر در قالب بازی فلش آنلاین تقدیم به هواداران و طرفدارن ورزش محبوب فوتبال.

 
 
 
 
  صبح بخیر: بهترین بازی فوتبال آنلاین سه بعدی با کیفیت و امکاناتی بی نظیر در قالب بازی فلش آنلاین تقدیم به هواداران و طرفدارن ورزش محبوب فوتبال.

در این بازی فوتبال که به صورت سه بعدی هست، با پیروزی در 29 مسابقه می توانید سلطه خود را بر جهان اثبات کنید.هم اکنون بیش از 450 میلیون نفر درحال انجام این بازی هستند که مای گیم این بازی هم اکنون در ایران قرار داده تا ایرانی ها نیز سلطه خود را بر جهان فوتبال نشان دهند.در هر مسابقه فوتبال که برنده شوید.

ستاره و پول می گیرید و با سفر به کشوری دیگر با آن تیم مسابقه میدهید.در این بازی تا 4 مربی نیز شما را همراهی میکند و تا 29 ارتقا می توانید انجام دهید و همچنین ماموریت های مختلفی نیز در ادامه می توانید انجام دهید.

 نحوه ورود به بازی: صبر کنید تا این بازی 7 مگابایتی کامل لود شود و سپس روی گزینه continue کلیک کنید و سپس با اندکی صبر بر روی گزینه play کلیک کنید و در صفحه بعدی روی new game کلیک کنید و تیم خود را ارنج کنید و وارد مسابقه آنلاین فوتبال شوید.

دستورالعمل بازی: توسط کلیدهای مکان نما و یا کلیدهای W،A،S،D بازیکنان را حرکت دهید و با کلیدهای C و یا N نیز شوت کنید.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

بازی آنلاین فوتبال سه بعدی


ویدیو مرتبط :
بازی آنلاین و سه بعدی مرد عنکبودی شگفت انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی کریم باقری در یک فیلم سه بعدی


علی عطشانی کارگردان "آقای الف" عنوان کرد، کریم باقری در این فیلم سه بعدی در نقش خود بازی می کند.

خبرگزاری مهر: علی عطشانی کارگردان "آقای الف" عنوان کرد، کریم باقری در این فیلم سه بعدی در نقش خود بازی می کند.

علی عطشانی در این ارتباط گفت: من خودم پرسپولیسی هستم و علاقمند بودم از حضور وی در یکی از آثارم استفاده کنم. کریم باقری در نقش خودش به عنوان یک فوتبالیست در دو جلسه کاری بین چهار تا شش سکانس به ایفای نقش می پردازد.
 
وی افزود: باقری وقتی فیلمنامه "آقای الف" را خواند از متن استقبال کرد. خوشبختانه تا حدودی با کارهای قبلی من هم آشنایی داشت و این موضوع به ما کمک کرد.



عطشانی درباره ساخت یک فیلم دیگر سه بعدی توسط بهروز افخمی گفت: این یک فیلم 15 دقیقه ایست است که جز آثار کوتاه به حساب می آید و ارتباطی با یک فیلم بلند ندارد. همچنین مهران رجبی نیز به ترکیب بازیگران این فیلم اضافه شده است.
 
وی همچنین درباره نقل قولی از وی در سایت های خبری مبنی بر اینکه "سجادپور با پنبه سر می برد" گفت: من در طول عمر کاری ام با معاونت سینمایی و اداره نظارت و ارزشیابی تعاملی درست و همراهی خوبی داشته ام این همکاری و همفکری در طول مدیریت سجادپور در اداره مذکور به نقطه ای در خور احترام رسیده است .