سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بازیکنان بارسلونا در تبلیغ مووی استار


بازیکنان بارسلونا در تبلیغ جدید شرکت مووی استار


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
بازیکنان بارسلونا در تبلیغ جدید شرکت مووی استار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در پرداخت بالاترین دستمزد به بازیکنان/ بارسلونا با 6.4 میلیون یورو اول شد/ رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در پرداخت بالاترین دستمزد به بازیکنان رشته‌های مختلف ورزشی

بارسلونا با 6.4 میلیون یورو اول شد/ رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت

در گزارشی منتشرشده درباره میزان پرداخت دستمزد در میان تیم‌های ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا بالاترین رقم را به بازیکنانش در سال 2012 پرداخته است.

به گزارش  فارس، در این گزارش به طور میانگین حقوق بازیکنان 278 باشگاه که شامل تیم‌های فوتبال مطرح 4 لیگ اروپایی (اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایتالیا)، 4 لیگ مطرح آمریکای شمالی (بیس بال، بسکتبال، فوتبال و هاکی روی یخ)، کریکت در هند، بیس‌بال در ژاپن، لیگ فوتبال کانادا و استرالیا مورد بررسی قرار گرفته‌ است.

بر این اساس بارسلونا بیشترین دستمزد را به طور میانگین 6.4 میلیون یورو در سال به بازیکنانش می‌پردازد.

در مکان دوم این رده‌بندی باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرار دارد که 600 هزار یورو کمتر از بارسلونا به بازیکنانش پرداخته است.

افزایش دستمزدهای بازیکنان کاتالان به سیاست‌های ساندرو روسل در این تیم مبنی بر جلوگیری از خروج ستاره‌‌های ارزشمند بارسا باز می‌گردد.

تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر ژاوی، پویول و مسی با قراردادهای نجومی باعث قرار گرفتن بارسا در صدر این جدول رده‌بندی شده است.

در این رده‌بندی باشگاه‌های منچسترسیتی و چلسی انگلیس، میلان ایتالیا، بایرن مونیخ آلمان، اینترمیلان ایتالیا و منچستریونایتد انگلیس در جایگاه بعدی  قرار دارند.

این گزارش نشان می‌دهد که فوتبال با تفاوتی فاحش بالاتر از سایر رشته‌های ورزشی بیشترین دستمزد را به بازیکنان می‌پردازد./فارس