سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بازدید از موزه مرگ به روایت تصویر


فکر واردشدن به مکانی که مرگ در آن حرف اول و آخر را بزند، ناخوشایند به نظر می رسد، اما موزه وحشتناکی در لس آنجلس آمریکا ساخته شده که با اینکه به موضوع مرگ اختصاص یافته، بازدیدکننده های زیادی هم دارد.

فکر واردشدن به مکانی که مرگ در آن حرف اول و آخر را بزند، ناخوشایند به نظر می رسد، اما موزه وحشتناکی در لس آنجلس آمریکا ساخته شده که با اینکه به موضوع مرگ اختصاص یافته، بازدیدکننده های زیادی هم دارد. در داخل این موزه بازدیدکنندگان می توانند وسایلی را که هنگام مرگ و تشییع جنازه به کار می روند ببینند و حتی شاهد انواع تابوت و ماشین های حمل جنازه هم باشند.

عکس هایی از صحنه های جرم، قتل های مشهور و جنجالی تاریخ، وسایلی که هنگام خودکشی های دسته جمعی برای مردن به کار رفته اند و همچنین آثاری که توسط قاتلان بدنام به جا مانده اند از دیگر اقلامی هستند که در این موزه دیده می شوند. به اینها، وسایلی مثل چوبه دار، صندلی الکتریکی و حتی گیوتین و صحنه های بازسازی شده بعضی جنایات را هم اضافه کنید تا به این نتیجه برسید که مسوولان موزه، اسم کاملا مناسبی را برای آن انتخاب کرده اند.


ویدیو مرتبط :
موزه مرگ بزرگترین موزه ترسناک جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردناک ترین نوع مرگ به روایت این تصویر