سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بازاری روی آب در تایلند +عکس


بازار روی آب شهر بانکوک ، در 80 کیلومتری جنوب غربی بانکوک، قرار دارد. این بازار همیشه مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و سبزی و غذاهای محلی هستند و در آن زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند.

رادیو چین: بازار روی آب شهر بانکوک ، در 80 کیلومتری جنوب غربی بانکوک، قرار دارد. این بازار همیشه مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و سبزی و غذاهای محلی هستند و در آن زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند.

شلوغ ترین ساعات کار بازار ۶ تا 11 صبح است و از این رو بهتر است که گردشگران از این شیوه سنتی خرید و فروش کالا در ساعات اولیه صبح بازدید کنند.

این کانال آب که در سال 1868 به دستور پادشاه رامای چهارم برای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شده است، محلی بسیار جذاب برای گردشگران است و آنها می توانند با کرایه قایق از این مکان کم نظیر دیدن کنند.

بازاری روی آب

بازاری روی آب

بازاری روی آب

بازاری روی آب


ویدیو مرتبط :
تور تایلند بلیط تایلند ویزای تایلند هتل تایلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عید جالب آب پاشی در تایلند! + عکس


مردم تایلند معتقدند آب مظهر پاکی و روشنائی است و بدبختی و نکبت را از جامعه دور می کند و لذا در آغاز سال نو باید به یکدیگر آب بپاشیم.

صبح بخیر: در بانکوک پایتخت تایلند هر ساله جشن "سونکران" (عید آب) به مناسبت سال نوی شمسی برگزار می شود و در آن بسیاری از مردم با استفاده از تفنگ آب پاش و سطل در خیابان ها روی مردم و خودروها آب می ریزند.

به گزارش صبح بخیر، در این عید فیل های تایلندی نیز با پاشیدن آب میان مردم این روز را جشن می گیرند.

مردم تایلند معتقدند آب مظهر پاکی و روشنائی است و بدبختی و نکبت را از جامعه دور می کند و لذا در آغاز سال نو باید به یکدیگر آب بپاشیم.

در روز های آخر فروردین در شهر های مختلف تایلند شور و شعف عجیبی حکمفرماست و مردم خود را برای سال نو که از 13 آوریل (27 فروردین) شروع می شود، آماده می کنند.