سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بادکردن 4 تایر با بینی! +عکس


"نی یونگ بینگ" مردی 63 ساله چینی است که شش های بسیار قوی دارد. شش های او می توانند کار یک دستگاه فشار باد پرقدرت را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران: هر انسانی با دم و بازدم است که زندگی می کند و شش ها مسئول آن هستند تا اکسیژن را به دستگاه های مختلف بدن برسانند. شش انسان دارای توان خاصی است اما به قدری توان ندارد که بتواند یک لاستیک را باد کند مگر در موارد بسیار عجیب.

"نی یونگ بینگ" مردی 63 ساله چینی است که دقیقا از همین موارد عجیب حساب می شود که می تواند با شش های آهنی و البته بزرگ خود لاستیک را هم باد کند. این مرد چندی پیش دست به کاری بسیار جالب زد که مسیری برای ورودش به کتاب گینس باز کرد.





این مرد با استفاده از یک شلنگ و تنها با متصل کردن آن به بینی 4 تایر خودرو را باد کرد ولی این تمام ماجرا نیست زیرا 8 انسان بالغ هم روی این تایرها ایستاده بودند که کار را بسیار سخت تر از حالت عادی می کند و باقی ماندن هوا درون تایر را سخت تر می کند.

این مرد با استفاده از شش های قدرتمندش تنها 21 دقیقه زمان لازم داشت که بتواند همه تایرها را کاملا پر کند. او از کودکی با شش های خارق العاده متولد شده بود و حالا راهی برای استفاده از آن ها پیدا کرده است. او قصد دارد به زودی نامش را وارد گنیس کند.


ویدیو مرتبط :
پوکیدن تایر بر زیاد بادکردن آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک چینی با بینی خود رکورد زد! + عکس



 

رکورد با بینی,حرکت خودرو با بینی

 

یک شهروند چینی با بینی خود یک خودرو حامل چهار سرنشین را به مسافت 10 متر جابجا کرد.

 

در شهر هایکو استان هاینان واقع در جنوب چین یک شهروند چینی به نام «وانگ چنتای» با دماغ خود یک خودرو را به مسافت 10 متر کشید.

 

بنا به این گزارش، این مرد چینی این خودرو را با چهار سرنشین داخل آن، تنها در 12 ثانیه به مسافت 10 متر حرکت داد.

 

رکورد با بینی,حرکت خودرو با بینی

 

 

رکورد با بینی,حرکت خودرو با بینی

 

منبع: بر‌ترینها