سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بااین بچه شیر زیبا و پدرخوانده اش آشنا شوید!


جوجو، بچه شیر زیبا و بسیار نادر در آلمان به دنیا آمد و پس از چند روز مادرش او را طرد کرد. حالا بچه شیر سفید با پدرخوانده اش که یک سگ دورگه به نام لیجون است زندگی می کند.
صبح بخیر: جوجو، بچه شیر زیبا و بسیار نادر در آلمان به دنیا آمد و پس از چند روز مادرش او را طرد کرد. حالا بچه شیر سفید با پدرخوانده اش که یک سگ دورگه به نام لیجون است زندگی می کند.

جوجو حالا سه ماهه است و پدرش دو سال دارد. این دو از اولین ساعت ملاقات به هم علاقمند شدند و لحظه ای همدیگر را تنها نمی گذارند. جوجو هنگام تولد به نوعی عفونت مبتلا بود و به همین خاطر او را از مادرش جدا کردند. ولی وقتی جوجو به قفس مادرش بازگشت مورد قبول او قرار نگرفت.

صاحب سگ می گوید "جوجو حالا از دست من غذا می خورد و سگم به او محبت می کند. همیشه از سر و کول لیجون بالا می رود ولی لیجون خیلی صبور است."










ویدیو مرتبط :
با پولدارترین بچه های جهان آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با دختر جوان و زیبا شبیه به آنجلینا جولی آشنا شوید +عکس



با دختر جوان و زیبا شبیه به آنجلینا جولی آشنا شوید +عکس

دختر 18 ساله به نام ایندیا ایزلی نقش جوانی آنجلینا جولی را در فیلمی که نقش یکی از شخصیت‌ های کارتونی دیزنی را دارد بازی خواهد کرد.

ایندیا ایزلی بازیگر نوجوان آمریکایی است که به خاطر بازی در فیلمی به نام زندگی مرموز نوجوان آمریکایی مشهور شد. ایندیا لب‌ ها، چشم‌ها و حتی صدای آرامی همانند آنجلینا جولی دارد. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

او دختر بازیگر آرژانتینی الیویا هاسی است که در سال 1968 در فیلم رومئو و ژولیت بازی کرد و آن فیلم برنده جایزه اسکار شد. پدرش دیوید گلن ایزلی نیز بازیگر و خواننده راک که با اجرای ترانه‌ ای به نام "Call to the heart" به موفقیت رسید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایندیا در سال 2005 در فیلمی به نام Headspace با مادرش همبازی شد. او نقش‌ های کوچک بسیاری را به خصوص در اروپا بازی کرد تا اینکه در تابستان 2008 نقش اول فیلم "زندگی مرموز نوجوان آمریکایی" را از آن خود کرد./پارس ناز

ایندیا ایزلی و پدر مادرش در فستیوال فیلم 2008

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب