سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این کلبه فقط نیم میلیارد تومان قیمت دارد!


گران ترین کلبه ساحلی انگلستان تنها دو روز بعد از اینکه ساخت آن به اتمام رسید، به قیمت 170000 پوند (حدود نیم میلیارد تومان) به فروش رسید.

 



صبح بخیر: گران ترین کلبه ساحلی انگلستان تنها دو روز بعد از اینکه ساخت آن به اتمام رسید، به قیمت 170000 پوند (حدود 500 میلیون تومان) به فروش رسید.



به گزارش صبح بخیر این کلبه فاقد امکانات آب گرم است وبه ساحل نزدیک نیست (حدود 30 دقیقه پیاده روی). با این حال منظره های بسیار زیبای بندر از داخل این کلبه قابل مشاهده است و حدود 6 نفر می توانند در آن ساکن شوند. هرچند افراد طبق قانون تنها بین ماه های مارچ و اکتبر می توانند در آنجا بمانند. صاحب این خانه وظیفه دارد که سالانه 2500 پوند (حدود 7 میلیون تومان) به شورای محلی بپردازد.
البته کسی که این خانه را به چنین قیمتی خریده است، می توانست با همین هزینه ویلایی سه تخته در نزدیکی گلاسکو بخرد. طبق گزارشات رسیده، این کلبه به یک خانواده ثروتمند از اهالی کرایستچرچ فروخته شده است.












ویدیو مرتبط :
فروش پیکان علی کریمی به قیمت نیم میلیارد تومان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت خودروهای زیر 20 میلیون تومان+جدول


قیمت انواع خودروهای زیر 20 میلیون تومان با افزایش اندكی همراه بود به طوریكه پژو 206 تیب 2 به قیمت 14 میلیون تومان معامله شد.