سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این موجود 1میلیارد نفر را به وحشت انداخت!


موجودی عجیب و غریب که به اعتقاد مردم در نتیجه یک آزمایش ژنتیک به وجود آمده است باعث ترس و وحشت مردم چین شده است.

صبح بخیر: موجودی عجیب و غریب که به اعتقاد مردم در نتیجه یک آزمایش ژنتیک به وجود آمده است باعث ترس و وحشت مردم چین شده است. به گزارش صبح بخیر، این حیوان عجیب با موهای سفید، بدن صورتی و پوستی پلنگ مانند،  اهالی شهر XinXiang را به حیرت و وحشت انداخته است. در نزدیکی این شهر چندین مرکز علمی و تحقیقاتی و یک دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد و اهالی این شهر معتقدند که این موجود نتیجه یک اشتباه در آزمایش های ژنتیکی بوده و احتمالاً از یک آزمایشگاه فرار کرده است.

یکی از شاهدان می گوید " این موجود با آن پوست صورتی رنگ  شبیه خوکی است که دچار اشکالات ژنتیکی شده باشد." ولی پلیس می گوید که این حیوان در واقع یک سگ از نژادی خاص است که به آن سگ چینی  کاکل دار می گویند- و البته این سگ می تواند یک حیوان خانگی گران قیمت باشد. این نژاد عجیب یکی از زشت ترین نژادهای سگ در جهان به شمار می رود.

یودا نام نژادی دیگر است که در سال 2011 عنوان زشت ترین سگ دنیا را از آن خود کرد. این سگ که در ابتدا با موش اشتباه گرفته شده بود،  برنده جامی شد که 15 برابر اندازه خود او بود!









ویدیو مرتبط :
پرچمی که آل خلیفه را به وحشت انداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلزله 4.6 ریشتری بار دیگر تبریز مردم را به وحشت انداخت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به مرکزیت ورزقان

زلزله 4.6 ریشتری بار دیگر تبریز مردم را به وحشت انداخت/ ورزقان این هفته بیش از 760 بار لرزید

خبرگزاری فارس: بزرگی زلزله امشب تبریز 4.6 در مقیاس ریشتر به مرکزیت ورزقان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین‌لرزه تبریز را ساعت 22.3 به بزرگی 4.6ریشتر اعلام کرد.

این زمین‌لرزه در موقعیت 38.45 شمالی و 46.75شرقی و عمق 19 کیلومتر صورت گرفته است.

مرکز این زمین‌لرزه 10 کیلومتری ورزقان، 28 کیلومتری اهر، 36 کیومتری خواجه و  515 کیلومتری تهران، اعلام شده است.

براساس این گزارش، بعد از این زمین لرزه ساعت 21.52 به بزرگی 2.5 و ساعت 22.03 به بزرگی 2.6 بار دیگر ورزقان را لرزاند.

زلزله امشب ورزقان که به دنبال 800 پس‌لرزه از زلزله شش ریشتری زلزله روز شنبه بیست و یکم هفته جاری در ورزقان و 6.2 ریشتری در همان روز در شهرستان اهر اتفاق افتاد برای چندین بار موجب وحشت مردم تبریز شد و بیشتر مردم وحشت‌زده بار دیگر به خیابان‌ها فرار کردند.

به دنبال این پس‌لرزه بیشتر مردم تبریز بساط چادرها بار دیگر را در پارک‌های این شهر پهن کردند و می‌خواهند شب را در پارک بمانند. در هفته جاری بیشتر مردم تبریز به دنبال پس لرزه‌های زلزله‌های اهر و هریس شب را در پارک‌ها سپری می‌کنند و برخی نیز تبریز را به شهرستان‌ها و حتی استان‌های دیگر ترک کرده‌اند.

هنوز از میزان خسارت این زمین‌لرزه‌ در ورزقان گزارشی نشده و اما گروه‌های امداد بار دیگر به مناطق روستایی این شهرستان اعزام شدند./فارس