سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این مرد شکارچی دایناسور است! +عکس


بی شک تکنولوژی و فناوری های نوین در سال های اخیر توانسته است سرعت کشف اسرار زندگی دایناسورها را دو چندان کند.

فرارو: بی شک تکنولوژی و فناوری های نوین در سال های اخیر توانسته است سرعت کشف اسرار زندگی دایناسورها را دو چندان کند.

دیرینه شناسان و شکارچیان فسیل از دهه ها قبل کار بر روی موجودات ناشناخته ما قبل تاریخ را آغاز کردند و این تلاش ها در سال های اخیر و با استفاده از تکنولوژی های نوین سرعت بیشتری گرفت. هفته گذشته بود که بقایای فسیلی بزرگ‌‏ترین دایناسور عظیم‌‏الجثه‌‏ی جهان در آرژانتین توسط همین دیرینه شناسان کشف شد. این دایناسور که گفته می‌‏شود بزرگ‌‏ترین موجودی است که تاکنون بر روی زمین زندگی کرده، گیاه‌‏خوار بوده و ۴۰ متر طول و ۲۰ متر ارتفاع دارد.

دیرینه شناسان توانستند در عملیاتی، فسیل این دایناسور که فقط استخوان ساق پای او به اندازه قد یک انسان است را به طور کامل از زمین بیرون بکشند.

این کشف در حالی به وقوع پیوست که چند روز پیش از آن نیز دیرینه شناسان توانسته بودند بقایای فسیل یک دایناسور پرنده را کشف کنند.

"رابرت دی پالما" یکی از برجسته ترین دیرینه شناسان و جوان ترین آنهاست که از نوجوانی با ابزارهای ابتدائی به دنبال کشف بقایای  دایناسورها بود و خیلی زود توانست سرپرست موزه تاریخ طبیعی فلوریدا شود. "دی پالما" اکنون در جمع "شکارچیان" دایناسور با ابزارهای پیشرفته تر در مناطقی چون وایومینگ، مونتانا، داکوتای، هائیتی و کاستاریکا به دنبال کشف اسرار زندگی این موجودات ما قبل تاریخ است.

شکارچی دایناسور +عکس

شکارچی دایناسور +عکس

شکارچی دایناسور +عکس

شکارچی دایناسور +عکس

شکارچی دایناسور +عکس

شکارچی دایناسور +عکس

شکارچی دایناسور +عکس

شکارچی دایناسور +عکس

شکارچی دایناسور +عکس

شکارچی دایناسور +عکس


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی شکارچی دایناسور سواحل مرگبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کثیف ترین مرد جهان + عکس



 

 

کثیف ترین مرد جهان

 

یک پیر مرد چینی تصمیم گرفت پس از گذشت 26 سال، موهای خود را برای اولین بار بشوید.به گزارشبرنا به نقل از پایگاه خبری الجوار، پیر مرد 80 ساله چینی بعد از گذشت 26 سال تصمیم گرفت به حمام برود.

 

این اولین بار است که وی بعد از 26 سال موهای خود را می شوید. البته نکته جالب توجه این است که حتی پس از گذشت 26 سال هم موهایش را خودش نشست، بلکه 12 نفر از بستگان وی، مسئولت این کار خطیر و مشکل (از نظر این پیر مرد) را بر عهده گرفتند.

 

این 12 دلاک با استفاده از چند لیف و کیسه، این پیر مرد استثنایی را که طول موهای آن به اندازه هشت فوت رسیده بود، شستند.

 

نزدیکان این مرد چینی می گویند، این پیر مرد چینی اکنون سعی می کند اسم خود را در کتاب "گینس" به عنوان رکورددار کثیف ترین مرد دنیا که تاکنون از آب برای شستن سرش استفاده نکرده است، ثبت کند./عصرایران